38+ och försöker bli gravid.
Här är mina äl + 8-9 och det var positivt.
Ibland tror man nästan man får önskestreck när man stirrar så ögonen går i kors.
Vul nästa onsdag 6+4
Så nervös. så rädd..
Försökt läsa ikapp lite för att lära känna er alla, skulle vara snällt och kul om ni alla ville köra en kort presentation om vem ni är och var ni befinner er i bebisbakandet <3
Suck vilken evighet...11 dagar till BIM, verkar som de flesta av oss har BIM runt månadsskiftet
Börjat ta 1/4 magnecyl varje dag nu utfall jag är gravid för att se om det isf kan hjälpa, jag har ganska många mf/ma (6 st) bakom mig men med barn mellan dem.
Har inte testat mer sen i förrigår. Men mitt test jag tog då ser ändå ut att vara svagt svagt positivt vid just genomlysning som du skrev Nykär. Ju mer jag tittar på bilden desto mer konfunderad blir jag. Fortfarande noll symptom och tänker inte testa mer. Men att det kan bli så här gör ändå att det väcks ett liiiitet hopp.
Fick ett positivt gravtest i em. Ett sånt testa tidigt test. Är på bim -3
Har inte tagit temp, ägglossningstest, rr el nåt annat mer än folsyra! Är lite i chock idag! Har liksom typ noll symtom. Har haft sug efter apelsinjuice sista tiden men de kan jag få annars med, dock längesen nu.
Tack så mkt alla för lyckönskningar idag.
Hittills allt bra! Vi fick se ett pickande hjärta på en riktigt minimini.
2.5 mm, så lite tidigare än vad jag trodde ca 5+6.
Nu gömde den sig lite bakom gulkroppen, så vi får se vad nästa vul säger.
Men vi kanske kan starta en +38 och äntligen gravidtråd. Eller?
Så behöver vi inte ta upp massa plats att prata om vul, graviditetsoro och så härinne.
Hur roligt det än är för oss så kanske det gör ont i något hjärta som inte plussar denna månaden heller?!
Men jag hänger gärna kvar och kikar hur det går för er andra.
Snart året man kikat runt härinne och delat både plus, mf, Ma och komplikationer.
Men då hänger jag gärna kvar här också och pratar om allt möjligt.....
Håller tummarna för Er allas om närmar er Bim.
Juni verkar helt klart vara en bra månad.