Too tiki skrev 2017-02-02 12:54:40 följande:
Beklagar verkligen Har ju själv aldrig haft dessa problem men det var ju många år sedan jag var gravid så skulle jag nu bli det räknar jag att åldern gör att det inte blir lika lätt att behålla en graviditet. Hoppas verkligen ni orkar kämpa vidare men förstår om det inte känns så aktuellt just nu
Nja, vid gott mod är jag inte, tror inte det blir ngt denna månad heller. Fick mkt mindre äl sekret av pergo denna månad så nästa kör jag utan och hoppas sen att jag får någon att skriva ut letrozol till mig istället...
Många styrkekramar
Ja här går vi och väntar på Äl. sedan Bim och sedan att man ska nå v 12 och därefter någon gång. Det är väl bara att börja om och hoppas på det bästa.
vad är letrozol? Jag har inte blivit erbjuden något innan trots ålder och upprepade Mf/MA.
Håller tummarna. Har fortsatt kika in här även om jag inte skrivit aktivt.
wa76 skrev 2017-02-02 13:45:11 följande:
Nej, vad hemskt :( Många styrkekramar till dig <3
Här är det segt, haft mens tre gånger sedan senaste missfallet i vecka 10, inte lyckats bli gravid. Känns just nu att mina chanser att bli gravid är lika stora som att vinna på lotto... man vill bara ge upp.
Ja, väntan på det där plusset är fruktansvärt. Vår son är 8 år och både han och vi längtar så vi går sönder efter ett syskon, men det vill sig bara inte..
Du kanske behövde lite tid på dig att "läka" denna gången. Det kommer nog ska du se. Jag hade ett missfall förra julen sedan blev jag inte gravid förrän juli.
Det låter ärtigt, men kämpa på!
valere skrev 2017-02-02 15:08:23 följande:
Usch så hemskt, beklagar verkligen!
Har du provat Progesteronkräm? Vet att det ska kunna motverka missfall.
Tack..
Ska få göra en utredning nu och blir jag gravid innan den är klar så ska jag få hjälp med hormoner, trombyl och något mer som skulle hjälpa immunsystemet.
Jag trodde man bara använde progesteron framtill en viss tidpunkt i cykeln? Att det kunde hjälpa en att bli gravid, inte förhindra mf? Får kika på det.
Har som sagt inga direkt problem att bli gravid om vi verkligen försöker, men får inte behålla dem.