38+ och försöker bli gravid.
Härligt när det tar sig så innan
Nu är det början till slutet. Köpte precis mitt sista paket cigg. Så på måndag morgon börjar några tuffa dagar.
Heja! Du får ha målbilden i huvudet om varför du gör det så ska du se att det går lättare!
Hur går det för dig Milou3?
Vad tror ni?? Äl+10
Tack tjejer, vad goa ni är! När testen torkat var strecken riktigt tydliga. Har tyvärr fått bruna flytningar, mer idag än igår kväll. Så det blir troligen en kort graviditet. Tycker det börjar mola nu också, så snart blir det nog rött. Men vi får se.
Undrar hur det går för Monchichi? <3
Hej på er!
Efter slemproppen börjat lossna började också värkarna tämligen omgående. Kl. 10.48 och 10.50 i fredags välkomnade vi två friska flickor till världen, en månad tidigt. De vägde 2465 resp. 2620 gram. Vi mår alla bra men befinner oss på neonatal för lite extra vård p.g.a. den tidiga födseln. De ligger i värmesäng och matas än så länge mest via sond. Jag längtar såå mycket att komma hem till vardagen och mina andra barn, som nu är hemma med farmor.
Vågade mig på att testa igen imorse men strecken var inte starkare. Ser samma ut. Så ledsen och besviken.
Skitkropp!
GRATTIS. Underbart att höra..
Och hemflyttad, Grattis till +. Hoppas allt är som det ska.
Här fick jag äntligen min kontrollhysteroskopi i torsdags. Läkaren såg ju något som han inte visste vad det var i livmodern så fick en tid snarast.
Tydligen har jag gått med en infektion i livmodern (därav smärtorna) och var fortf väldigt inflammerad, så antibiotika intravenöst under operation och efteråt, så trodde de att det skulle ta udden av det sista.
De hittade rester efter senaste skrapningen och nekrotisk vävnad som de skickade på analys. Annars såg det bra ut, förutom det.
Lite oro över min för korta livmodertapp (cellförändringar och konisering tidigare) men det får bli en senare fråga om vi någon gång går med en graviditet så länge att det börja fresta på där.
Så nu är jag hemma- Trött och ont.
Koncentrerar mig på att läka psykiskt och hoppas de inte ska behöva gräva mer fysiskt i kroppen.
Jag tror på Q10 faktiskt! Det lönar sig att shoppa runt, kostar en del om man ska ta så pass höga doser som rekommenderas.
Jag tog ju faktiskt rosenrot den här månaden också, visserligen från CD5 men ändå... Så det får väl bli det också framöver.
Nykär15: minns du på vilken CD du fick glad gubbe nu när du blev gravid?
Upptäckte äl-sekret i morse redan ( CD 8) och brukar ha det i 3-4 dagar innan äl. Så nojig äl kommer för tidigt : /
Tack! Ska börja med äl-test i morgon men tror nog det dröjer ett tag till ändå. Noll känningar och nu försvann äl-sekretet. Phu :) äter ju RR från CD 1 och även sambon är duktig och knaprar zink å RR.