• Silvercross

38+ och försöker bli gravid.

Hej

Jag är 39 och försöker bli gravid. Har ett barn som är fem nu. Lite orolig när tiden pressar så. Min man är 50 ?så kanske det tar lite tid innan det händer någonting.

Andra med samma situation?

Själv har bim den 27 september

• Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.
  • smurfen 11
    DragonWoman skrev 2018-06-07 08:58:29 följande:

Var ett tag sen igen, hoppas kämparglöden fortsätter i tråden och att + trillar in.

Själv är livet åt helvete. Karln tycker det är roligare att pippa andra än att vara pappa eller bry sig om bebisen i magen så när jag får tag i boende blir jag ensam med 4 barn. Så arg, besviken och äcklad!! V 28+2 nu så förhoppningsvis hinner jag hitta nått innan bebis kommer och nån som kan följa med på förlossningen.

Kämparglöden fortsätter, hur undrar man ju ibland dock...

Men va fasiken, kommer ihåg det var struligt för er tidigare, men vad gör han?? Han låter inte ansvarsfull, kanske har du det bättre utan honom? Eller vad känner du själv.

Hoppas livet ändå ordnar sig och att du får med någon, vän, förälder, syskon?
  • DragonWoman
    smurfen 11 skrev 2018-06-07 12:00:53 följande:

Kämparglöden fortsätter, hur undrar man ju ibland dock...

Men va fasiken, kommer ihåg det var struligt för er tidigare, men vad gör han?? Han låter inte ansvarsfull, kanske har du det bättre utan honom? Eller vad känner du själv.

Hoppas livet ändå ordnar sig och att du får med någon, vän, förälder, syskon?

Han kan inte stava till ansvarsfull. Ja vi hade de jävligt struligt förra året, beslutade oss ändå för att kämpa och fortsätta. Blev gravid i december och efter det så har han pippat runt kommer få det så jävla mycket bättre utan honom. Har en vän som kommer ställa upp iaf.
  • Anonym (Sanna)

Kram Dragonwoman. Minns du berättade tidigare om honom. Så tråkigt det blivit så här. Hoppas du snabbt får tag på ett boende.

• Anonym (Sanna)
    smurfen 11 skrev 2018-06-07 11:57:10 följande:

Fy vad ledsamt:( så jäkla tröttsamt.

Hur blev det med att ta prover och/eller boka gyn?

Jag hade ju ingen möjlighet boka denna månad men om det inte tar sig nu i juni så bokar jag på det privata stället som ligger 30 mil bort. Annars blir det en lång väntan till september.
  • Philiothe81
    smurfen 11 skrev 2018-06-07 11:57:55 följande:

Syns ju tydligt:)

Grattis!

Tack!!! Tog ett digitalt sen och fick plus! Överlycklig ??
  • Anonym (Sanna)
    Philiothe81 skrev 2018-06-07 17:33:59 följande:

Tack!!! Tog ett digitalt sen och fick plus! Överlycklig ??

Jag glömde gratta. Så roligt!
  • Kyllykki
    DragonWoman skrev 2018-06-07 08:58:29 följande:

Var ett tag sen igen, hoppas kämparglöden fortsätter i tråden och att + trillar in.

Själv är livet åt helvete. Karln tycker det är roligare att pippa andra än att vara pappa eller bry sig om bebisen i magen så när jag får tag i boende blir jag ensam med 4 barn. Så arg, besviken och äcklad!! V 28+2 nu så förhoppningsvis hinner jag hitta nått innan bebis kommer och nån som kan följa med på förlossningen.

Men gah! Hoppas du hittar ett bra boende för dig och barnen!
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.