• Silvercross

38+ och försöker bli gravid.

Hej

Jag är 39 och försöker bli gravid. Har ett barn som är fem nu. Lite orolig när tiden pressar så. Min man är 50 ?så kanske det tar lite tid innan det händer någonting.

Andra med samma situation?

Själv har bim den 27 september

• Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.
  • Anonym (Sanna)

Jag letar efter varje gnutta symtom men inget.. Det är med andra ord som varje månad. Känner mig deppad och vet inte hur länge jag orkar med detta.

• Milou3
    Anonym (Sanna) skrev 2018-06-05 08:48:30 följande:

Jag letar efter varje gnutta symtom men inget.. Det är med andra ord som varje månad. Känner mig deppad och vet inte hur länge jag orkar med detta.

Hur många dagar efter äl är du?

Usch :( jag förstår verkligen den känslan.

Tempar du nåt? Annars skulle jag nog rekommendera att du börjar med det. Beroende på hur högt eller lågt du ligger innan äl kan man se vilken typ av hormon du ev kan ha för mycket/för lite av.

Jag googlade och läste en massa om det där när vi höll på men minns inte allt nu. Och lättare att säkerställa när äl är och om den verkligen varit!
  • Anonym (Sanna)

Tempar inte nu men har gjort det för nåt år sen.

Idag äl+11 och nu fick jag ljusrosa på pappret när jag torkade. Bim på fredag.

• Milou3
    Anonym (Sanna) skrev 2018-06-05 17:07:28 följande:

:(

Nä va irriterande och deppigt! Ge inte upp Sanna!

Det kommer ett plus, kämpa på bara! Kram
  • Anonym (Sanna)
    Trullis82 skrev 2018-06-06 11:43:18 följande:

Idag har jag en rejäl mensblödning.... nu är jag både rädd o ledsen

Kram Trullis!
  • DragonWoman

Var ett tag sen igen, hoppas kämparglöden fortsätter i tråden och att + trillar in.

Själv är livet åt helvete. Karln tycker det är roligare att pippa andra än att vara pappa eller bry sig om bebisen i magen så när jag får tag i boende blir jag ensam med 4 barn. Så arg, besviken och äcklad!! V 28+2 nu så förhoppningsvis hinner jag hitta nått innan bebis kommer och nån som kan följa med på förlossningen.

• smurfen 11
    Anonym (Sanna) skrev 2018-06-05 17:07:28 följande:

Fy vad ledsamt:( så jäkla tröttsamt.

Hur blev det med att ta prover och/eller boka gyn?
  • smurfen 11
    Philiothe81 skrev 2018-06-06 14:09:11 följande:

Jag tror jag e gravid...

Syns ju tydligt:)

Grattis!
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.