Too tiki: Tack! Visst är det tråkigt med illamående, men jag har sluppit kräkas, och som jag skrivit tidigare, jag tar detta och klagar inte då jag vet att så många skulle byta med mig.
Verkligen jobbig situation för er nu. Hoppas ni har några med er, syskon eller mamma, i sorgen och begravningen.
Nykär15: Hoppas så att ni lyckas nu! 8 dagar går fort också.
wa76: Härligt att få se ett tickande hjärta! Det är ju så fantastiskt! Jag hade väl gått på deras uppskattning 6+5, två dagar är ju inte så stor skillnad.
Så bra att du fick ta proverna. Det hade väl varit krångligt och oavslutat om de tycker att det ska tas men inte gör det, bra att du stod på dig!
Just det, ni skulle ju flytta också, och det redan, känns inte som så länge sedan du sa att ni köpt hus. Det låter som försäljningen gått bra, skönt för er. Men mycket att göra nu förstår jag. Ta hand om dig och magen!
Vi är inställda på fvp, och därav kommande UL för att datera mig. Jag tror ju att jag är en vecka senare än senaste mens säger, men de måste ändå alltid gå på det tills man vet något annat.
Trevlig helg alla!