Vilket stöd! Vad gulliga ni är, Tack för alla krya-på-hälsningar, det värmer! Jag känner mig mycket bättre. Nu är vi tre av sju i familjen på penicillin. 6-åringen är värst som legat i sängen sedan i måndags em med avbrott för besök på vårdcentralen igår, han är helt sänkt och då vill jag ju bara ta hans illa så han kan få må bättre, om jag bara kunde. En till klagar på halsont så får se var detta slutar...
Nykär, Too tiki och zora: Vad tråkigt med mens, men samtidigt skönt så man får ladda om när det ändå visar minus. Som sagt, på´t igen, heja!
Too tiki: Ja visst blir man tokig på allt man läser. När jag tog Pergo (2007 och 2010) så var det bara dag 5-9 som gällde, men jag ifrågasatte ju inget heller utan var då nöjd att fått hjälp. Jag hade ingen egen ÄL. Vad sa läkaren i Danmark som skrev ut, börja dag 3? Det kanske är individuellt? Hur många omgångar har du utskrivet? Tänkte på hur du vågar labba och börja olika dag olika cykler. Så svårt och dumt att du inte kan få VUL så man vet hur man ska utvärdera.