Inlägg från: Milou3 |Visa alla inlägg
  • Milou3

38+ och försöker bli gravid.

Nykär15 skrev 2017-09-15 13:57:38 följande:

Heja! Du får ha målbilden i huvudet om varför du gör det så ska du se att det går lättare!

Hur går det för dig Milou3?

:) det går kanon!!

Inte ett endaste bloss. Men har tagit någon enstaka snus när det känts förjäkligt. Dock ska jag gå över till nikotinfritt snus efter helgen. Första helgen med vin och inga cigg på flera år startar snart. Blir tufft men har begränsat med månader kvar att skaffa en liten så vad gör man inte :) och fick visa leg på systemet nyss haha måste vara mina rosiga kinder jag fått av att inte röka ;)
  • Milou3
    Anonym (Sanna) skrev 2017-09-15 15:57:41 följande:

Jag ringde och bokade tid till läkare på HC idag. Jag får kallelse när det finns tid. Tänkte det är bäst försöka prata med en ny dr om tsh.

Jag har hunnit vara på en power walk också. Det går framåt (nedåt) i sakta mak.

Bra jobbat!! :)

Har mensen dragit igång nu?

Själv har jag äl om cirka en vecka så tänkte börja med äl-test fram mot tisdag ( CD 9 ) Det här är också en ganska bra tid cykelmässigt, har jag tänkt på. Mensen är precis slut och det är egentligen för tidigt att ligga rent befruktningsmässigt. Man kan bara vara och chilla i nuet.

Vilka fler än Hemflyttad har Bim snart?
  • Milou3
    DragonWoman skrev 2017-09-15 16:30:37 följande:

28-29 har jag bim

Kör ni med äl och bim lista här?

Nej det gör vi inte. Vi uppdaterar varandra ist :)
  • Milou3
    Hemflyttad skrev 2017-09-15 19:00:35 följande:

Vad tror ni?? Äl+10

Nä men dra åt helvete det är ju positivt!!!!! Faaaan va kul!!!!!!!!
  • Milou3
    Hemflyttad skrev 2017-09-15 19:00:35 följande:

Vad tror ni?? Äl+10

Åh jag är såååå himla glad för din skull så du fattar inte!!! Och extremt avundsjuk men det här min vän är ju positivt som fan för att vara bara äl+10!!!?Åh Gud så kul!!!

Du måste ju känt nåt??? Symptom?? Berätta varje detalj!
  • Milou3
    EnLitenTrea skrev 2017-09-15 18:47:20 följande:

Vad duktiga ni är som ger upp ciggen, jag slutade själv för 10 år sedan när jag träffade min man :)

Är så glad för det, men jag kan ändå ta en festcigg någon gång då och då.

Jag börjar tappa hoppet om att min Lilla böna ska stanna kvar, har absolut inga symptom kvar och tempen har sjunkit.

Två veckor kvar till VuL , känns som en evighet.

Sanna härligt att du börjat power walk

Kul att det snart är BIM Zora& Dragon Woman, någon mer?

Det paradoxala och konstiga i såna här trådar. Beklagar verkligen. En får ett plus och den andre får missfall. Troligtvis iaf :(

Fy så jobbigt!!! Lider verkligen med dig och den ovisshet du känner nu.
  • Milou3

Hallå Hemflyttad! Hur går det? Har du testat idag också?

Eller svimmade du av glädje? ;)

• Milou3
    Hemflyttad skrev 2017-09-16 13:56:34 följande:

Tack tjejer, vad goa ni är! När testen torkat var strecken riktigt tydliga. Har tyvärr fått bruna flytningar, mer idag än igår kväll. Så det blir troligen en kort graviditet. Tycker det börjar mola nu också, så snart blir det nog rött. Men vi får se.

Nej men va faan!! :( hoppas hoppas hoppasssss det ändå håller sig kvar.
  • Milou3
    Nykär15 skrev 2017-09-16 17:36:17 följande:

Undrar hur det går för Monchichi? <3

Ja verkligen! Någon som vet vart Too tiki tog vägen? Behövde en paus härifrån kanske.
  • Milou3
    DragonWoman skrev 2017-09-17 11:10:42 följande:

Börjat använda NC

Nu började jag ju på cd 11 så lär nog inte få hum om något på några cykler misstänker jag.

Ser nästan ut som du hade äl på CD 12 :)
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.