38+ och försöker bli gravid.
Fy vad ledsamt:( så jäkla tröttsamt.
Hur blev det med att ta prover och/eller boka gyn?
Fy vad ledsamt:( så jäkla tröttsamt.
Hur blev det med att ta prover och/eller boka gyn?
Tack!!! Tog ett digitalt sen och fick plus! Överlycklig ??
Åh Trullis. Beklagar.
Tack.... känner mig ledsen fortfarande men har oxå anat detta pga mina super stora blödningar så mesta sorgen har jag redan gått i genom. Nu längtar jag efter att få försöka igen..
Nu vet man ju att det fungerar bara att jag behöver hjälp.
Hur går det för dig?
Tycker det är jobbigt nu. Jag har hållit modet upp i flera månader men nu börjar jag tappa suget. Två års försök nu.
Ja, fy tusan så jobbigt. Inte för att suget e bort på mig men jag är inte lika glad o positiv längre. Som person är jag deprimerad o ledsen.känner mig misslyckad...
Hej!
Såg att detta är en gammal tråd, men är den aktuell?
Jag är 39 och försöker få barn, vi har 2 sedan innan och vill nu försöka på en 3a. En ma i vecka 22 och ett x i mars i år och nu är vi på g igen!
Ny vecka, bara att ladda om och börja planera ligg. Ha Ha. Hoppas det går bra utan strul med allt runt om.
Hejsan, har följt den här tråden i tysthet, men vill nu komma in o ge lite hopp till
Dom som behöver. Jag fyller 43 nu om ngr dagar, har 5 barn från 21 ner till 7 år, va helt färdig när jag träffade min nuvarande sambo väldigt tätt inpå min skilsmässa, blev gravid direkt oplanerat, skulle fylla 41, alltså precis 2 år sen, men valde då att göra abort eftersom livet va kaos, ångrade mig dock när jag o mannen fortsatte träffas o blev ett par, började med p-piller men blev ändå gravid två mån efter aborten o vi blev jätteledsna o såg de som ett straff för aborten....sen har ingenting hänt. Fick igång min mens som va väldigt oregelbunden, fick nån cysta osv, bokade kontroll för o kolla mina förutsättningar. Fick reda på att mina äggstockar såg trötta ut inte mycket äggblåsor. Tog oxå ett test via werlabs o fick då reda på att mitt amh är 0,1 så jag gav upp o slutade bry mig o min mena va fortsatt oregelbunden så jag har tänkt att nu är klimakteriet nära....men i lördags så säger min yngste pojk från ingenstans ?mamma har en bebis i mage? helt olämpligt inför mitt ex o mina exsvärföräldrar på min dotters studen...jag försökte ju vifta bort o liksom sluta nu...idag va de tänkt att jag skulle ha mens på ett ungefär eftersom de varit oregelbundet, tänkte att jag testar för skoj skull o se på fasen, helt otroligt, jag plussade ett stor tydligt fett Clearblue test!! Så overkligt o jag vet ju att missfallsrisken är sjukt hög nu, men vill bara säga att ge inte upp va ni än får från läkare el provtagningar!! Kramar
Jag vet inte om tråden har dött ut men jag hänger gärna på.
Jag är 39 år och har inga barn sedan innan. Min sambo är 32 år.
Slutade med desolette den 22 april och fick första blödningen den 29 april. Förra månaden blev det inget. Men hade en rejäl blödning i hela 7 dagar. Det hade jag aldrig under de åren jag har ätit p-piller.
Den här månaden har sambon varit borta precis över beräknad ägglossning så det lär inte ha tagit sig.
Men nästa månad börjar jag med ägglossningstester och ska försöka matcha in. Fungerar det inte nästa månad så tror jag att jag börjar med rosenrot i augusti.
Jag hoppas att det tar sig och att jag också får chansen att bli mamma nån dag :)