38+ och försöker bli gravid.
Härligt du mår bättre och är mera lugn. Kul med en flicka också.
Härligt du mår bättre och är mera lugn. Kul med en flicka också.
Ja jag skulle vänta in mensen. Men jag hatar se ett negativt test. Förhoppningsvis uteblir ju mensen för dig. För mig är det kört. Mensen kommer komma i vanlig ordning.
Mensen dök upp. Så less detta nu.
Flisan41: finns en chans så hoppas ni fick till det.
MrsWas: det kan vara att du inte haft äl. Det är inte alltid man har den varje månad. Du kan vända dig till tex en privatgyn och berätta att ni försöker och att du vill kolla upp att allt stämmer.
Jag försöker ladda om efter mensen. Är på cd 7. Knaprar rosenrot och planerar ligg.
Äntligen fick jag positivt utslag på äl test. Tänk att en glad smiley kan göra en så lycklig ???? Fick det igår på kvällen vid 18. Och sen blev det mys runt 1 på natten. Idag testade jag runt 16...och då var det negativt igen. Tror ni det räcker? Är helt slut idag har ingen ork för mys idag.
Trullis: vilken häftig bild.
Mawie: redan v 20.
Typiskt nog har jag blivit jätteförkyld lagom till äl.
Hoppas ni orkar försöka ändå, jag hade varit själaglad om mitt immunförsvar hade däckat kring äl, men icke...kanske ni har bättre chans nu när du är sjuk om det är ett för bra immunförsvar som krånglat och gör att det inte funkat för er innan. Inte för att jag önskar dig sjuk!