Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

38+ och försöker bli gravid.

Trullis82 skrev 2018-02-21 00:28:09 följande:

För att det betyder ju att jag måste haft äl så snabbt efter avslutad mens.... men det har man väl inte?

Hade visserligen sex tre ggr mellan den 1-7/2 men gravid så fort???

Man har oftast äl 2 veckor efter mensen första dag så det stämmer att du skulle kunna vara gravid. Den rosa flytningen kan ha varit en liten äl-flytning. Haft såna till och från.
  • Anonym (Sanna)
    bluebird6 skrev 2018-02-21 09:18:23 följande:
    Hej Alla fina!

orkar inte läsa ikapp, men hur går det för alla? 

har inte orkat kika in på evigheter.

Fortf sjukskriven efter senaste MA i september. 

Snart hägrar 40 årsdagen och jag vet inte om jag har ork att fortsätta prova alls. 

KRAM
    Kram på dig Bluebird.

Hoppades på att du skulle ha fått några stärkande besked nu från bm och läkare hur de kan hjälpa dig vid nästa graviditet.
  • Anonym (Sanna)

Nervös... känner ingenting och dagarna tickar sig närmare bim. Då blev det inget denna gång heller.

• Anonym (Sanna)

Oj så spännande! De ser ju jättelika ut Bluebird.

Det händer ingenting för oss. Vi försöker pricka in men det är ju ibland svårt för mannen leverera när det är d-days då därför blir det inte så många tillfällen.

Tycker min äl hoppar lite, alltså diffar någon dag till dag så det är ju svårt veta exakt. Av äl stickor får jag inga utslag.

• Anonym (Sanna)

Mensen kom nu... Väntat men ändå deppigt.

• Anonym (Sanna)

Bluebird det är lite svårt se men något anas. När är bim?

Angående icke-planerat, icke-försök samt historik så tänker jag att det är nog meningen ifall det är som du befarar.

• Anonym (Sanna)

Glömde säga att jag varit med sen start. Jag skrev inte så mycket den första tiden.

• Anonym (Sanna)

Tror du inte haft äl än förrän den visar fast gubbe. Jag har inte använt själv men hört av andra att den måste bli fast. Hur många gånger per dag har du testat? Är ju bra kolla efter lunch och på eftermiddagen för det kan visa bättre än på morgon.

• Anonym (Sanna)

Hemflyttad: det är okej. Cd 8 idag men vi missar nog äl då jag är bortrest onsdag och torsdag. Önsketänker att äl blir fredag (kan vara cd 15 ibland) så då blir det i alla fall av.

Femblirsex 14 : hoppas det bara är en ofarlig blödningen. Tyvärr är ju risken högre med åldern att det blir mf.

• Anonym (Sanna)

Kul Jooosen du har äl ändå. Kör på!

Trullid82: jag tar extra vitamin e. Ska vara bra för slemhinnan. Ätit ca 1 månad tror jag.

Femblirsex: hoppas det inte är någon fara. Visst hade du vul snart. Förstår du är orolig och ledsen.

Själv har jag äl och inte hemma då denna månad blir det inget.

Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.