Trullis82 skrev 2018-07-09 22:59:14 följande:
Vet inte om jag berättat detta tidigare här men kliniken min gyn läkare jobbade på har stängt igen o detta visste jag men han skulle hitta en annan lokal att driva sin verksamhet. Men sista mötet berättade han att så inte blev fallet utan han slutar helt o börjar jobba på onkologen. Vilket gör att han inte kan ha kvar mig. Jag bröt ihop totalt......... när man äntligen hittar någon msn kan lite på så försvinner dom direkt.
Men han säger sedan, du det här känns inte okej jag ska kolla upp en sak så hör jag av mig till dig.........
Dagar går o även veckor utan ett ljud o jag tänker att nä, han hör nog inte av sig igen.
Men så en dag ringer tel(svarar typ aldrig om jag inte känner igen numret) men gjorde det o det var min gyn läkare.
Han berättar att han pratat med en kollega o får låna ett rum med utrustningen han behöver för att ta mig vid sidan om. Så nu har jag en alldeles egen gyn läkare.
Jag har även fått hans privata mobil nummer så är det något ringer jag bara....
Allt känns för bra för att vara sant....
Men nu har han sem så han hör av sig när han är åter......
Så jag har det väldigt bra, o fatta........ han gör det här bara för mig .......
Så kämpa tills ni hittar den rätta som ni kan lita på till 1000, det e så värt det
Åh vad roligt Trullis. Bra att han vill fortsätta på er resa. Jag tror det blir bra med gyn som öppnar i sept. Blev rekommenderad den av min förra barnmorska.