Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

38+ och försöker bli gravid.

Too tiki: Beklagar sorgen. Kram. Att köra på är nog bra ändå, som du säger för att skingra tankarna lite.

• Anonym (Sanna)

Jag är på äl+7 idag och känner nu av molvärk. Kan det vara pga ägget fäster? Åh hoppas, hoppas! Men jag har ju svårt att tro det. För mig är det ingen idé testa innan bim. Det har aldrig gett utslag förrän på bim eller efter.

• Anonym (Sanna)

Jag känner mig också som vanligt. Det är ju för tidigt känna något tänker jag. Jag har aldrig haft ömma bröst som graviditetssymtom tidigare. Har däremot känt av molvärk vid äggfäst förut men minns inte hur stark värken var då.

• Anonym (Sanna)
    Hemflyttad skrev 2017-03-30 14:44:47 följande:

Jag är ÄL+6 men hade alltså ÄL på fel sida den här gången. Blir sur bara jag tänker på det.

När jag blev gravid i februari kände jag inget särskilt. Lite mensvärk några dagar efter ÄL. Liten blödning en vecka efter, men det kan ha varit mina vanliga mellanblödningar. Tycker aldrig jag har haft "riktiga" symptom förrän några veckor in.

Men det är ju alltid roligt att spekulera.

Håller tummarna för er!!!

Så har det varit för mig med. Symtomen har kommit några veckor med trötthet, ömmande bröst osv.

Däremot har jag haft nidblödning sist och då trodde jag att "jaha nu kommer mensen". Men det blev aldrig mer än så.
  • Anonym (Sanna)

Underbart Nykär! Så glad jag blir. Grattis! När prickade in denna gång? Var det på äl dagen eller dagen innan?

Hoppas det tagit sig för mig med. Kanske testar på söndag, då är det ju tre dagar innan bim så det borde synas. Förhoppningsvis!

• Anonym (Sanna)
    Milou3 skrev 2017-03-31 16:18:47 följande:

Vi hade väl samma bim om jag inte minns fel?

Hade ni också sex varje dag runt äl?

Vi fick bara till det 3 dagar innan så egentligen bör jag inte ens ha någon förhoppning alls.

Börjar fan bli förbannad på min kropp känner jag!!

Haha. Kom la igen nu då!

Vi hade sex två dagar innan och strax efter äl. Tror inte heller det är så stor chans det tar sig. Men hoppas ju. Håller tummarna för oss!
  • Anonym (Sanna)

Grattis Rosenlarv. Tror du kan lite på det där.

Tootiki Det är så tidigt ifall att så du kan nog använda bedövning. Men fråga dem först om den är skadlig, för du kan ju borra utan bedövning men tror inte du behöver vara rädd den skulle gå över.

• Anonym (Sanna)

Milou3: Idag äl+11, bim på onsdag.

• Anonym (Sanna)

Milou3: Det var dumt testa idag men blev lite inspirerad prova ändå. Kommer inte testa mer utan jag tror mensen kommer på onsdag. Tänker det skulle ha synas lite ändå. Känner inget särskilt i kroppen heller

Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.