Nykär15 skrev 2017-02-15 08:54:32 följande:
Vet faktiskt inte hur man orkar ibland...kanske för att drömmen är så stark och vi inte kan släppa den? Vi vill verkligen uppleva detta ihop, jag vill så hemskt gärna få bära och föda ett barn igen, uppleva den lyckan med mitt livs kärlek vill kunna använda alla de små kläder som jag sytt medan vi drömt om ett plus, fortsatt sy även efter mf.. Men efter vårt MA tog det 7 månader innan jag vågade sy igen, men nu är jag återigen lite positiv, men det tog väldigt lång tid nu efter sista...
Vi kommer inte ge upp!! Någon gång måste det vara våran tur tänker jag.
Nu kommer vi starta IVF i april, har konsultationsmöte 14/3 och fått hem alla papper. Har ju gjort utredning redan så den kan de ta över så uppstarten kommer ske rätt fort efter ÄL/BIM i slutet på mars...
Kram!
Nä, väldigt svårt att släppa.
Vi längtar här med. Vi har ju vår gemensamme son, men det står ett tomt syskonrum här hemma o väntar, med en sparad barnvagn och alla kläder du kan tänka dig över efter storebror. Fy gråter bara jag skriver det..
Och vi har ju inte provat med hjälp så jag tycker det vore dumt att inte prova åtminstone en gång med all medicinsk hjälp vi kan få.
Gyn sa till mig att höra av mig så fort jag får ett plus.
Men en del härinne verkar ju äta medicin i förebyggande syfte?
fast det kanske är för att bli gravida?
Den delen klarar vi ju iaf, även om de inte stannar kvar de små liven.
Okej, nykär det är ju snart det händer spännande grejer för.
Önskar Er alla lycka.. vet ju hur det är..
Kram
Littleprincess
"Du har gått igenom mycket! Men ge inte upp, din tur kommer när du minst anar det. Låt dig sörja och känna dig besviken, man behöver det också för att sen kunna ta nya tag med nya förhoppningar."
Jo, jag hoppas det och om vi inte försöker igen ens så vet man ju inte.
En gång med medicinsk hjälp, sedan får det väl bli en utredning om vi orkar.
Tack för allt fint stöd, allihop..