38+ och försöker bli gravid.
Ilåkte till copp bara för att kunna utesluta grav. trodde mest att mensen uteblev för man är spänd.
Så jag slängde ut allt och nu är jag inte ens kissnödig så jag kan ta det digitala jag köpte;)
Hur reagerade maken?
Mysmammi och Nykär15: Usch... tråkigt med mens på julafton/jul
Bluebird76 - man kan ju delvis förstå honom, man blir ju knäckt efter så många försök och vågar inte hoppas, men man ska inte ge upp! <3
bluebird: Men åå, GRATTIS! Vilken julklapp Lycka Till! Hur känns det idag?
mysmammi och Nykär15: Nä vad trist med mens...
Själv testade jag negativt i fredags, dag 28. Så tidigt har jag aldrig testat förut eftersom jag aldrig vet när/om jag har äl, men hoppades väl att den lilla blödning jag såg dag 14 skulle varit en äl-blöding, fast jag aldrig varit med om det heller tidigare.
Hej.
Hur går det för er alla?
Går fortf runt och har svårt att tro det här. 8 dagar sedan + och ska ringa gyn imorrn för tid för vul. Hoppas på att få se ett hjärta slå igen även om jag vet att det inte betyder ett skit.
Litar inte på nåt tror jag förrän i aug känns det som just nu men det går väl över.
Fast jag tycker jag är stencool så får jag nervösa känningar varje gång man går på toa eller det ilmolar i magen. Sådan jäkla mensvärk sedan 20/12 men det är väl bara hoppas på att det är bra tecken.
Gott nytt år alla...
Jag förstår din oro. Skulle jag få ett plus skulle jag inte heller kunna slappna av, oron över MA eller missfall finns ju alltid i bakhuvudet eftersom man gått igenom det tidigare. Men skönt att du ska på VUL imorgon, även om oron kanske inte släpper helt, som du säger.
Igenkänning här från vår första graviditet. Hade försökt i 3 år och fått besked att min man var praktiskt taget steril så när vi blev gravida gick vi på nålar. Minsta lilla konstiga känsla i magen överanalyserades. Vet att det inte är lätt att släppa rädslan så hoppas verkligen du får ett vul snabbt.
Ang ägglossning så är det första gången jag använder stickor men testa igen nu och strecket är mycket tydligare redan så ser positivt ut.