38+ och försöker bli gravid.
CB visar ju både östrogen- och LH-stegring så det känns säkrare.
Fick mina ägglossningstest med posten idag. Cykel innan p stav var 26 dagar och ägglossning dag 12 så hoppas den blir ungefär samma nu med. Är ju svårt att veta då det var några år sedan. Jag har inte prövat några av de här apparna innan utan bara kört med gratisversionen av Min Kalender förr att hålla koll på cykeln.
Förresten, gott nytt år på er alla! <3 Och en stor kram till var och en!
Testade nu på morgonen och fick ett svagt streck på ägglossningstestet. Innebär det att ägglossning är snart då? enligt gamla cykeln så borde den vara på torsdag men kommer kanske lossna imorgon eller tisdag då?
Ska nog se om jag hittar ett öppet apotek för att köpa clearblues digitalt test.
I vilket fall får baby verkstan starta :)
Hej.
Hur går det för er alla?
Går fortf runt och har svårt att tro det här. 8 dagar sedan + och ska ringa gyn imorrn för tid för vul. Hoppas på att få se ett hjärta slå igen även om jag vet att det inte betyder ett skit.
Litar inte på nåt tror jag förrän i aug känns det som just nu men det går väl över.
Fast jag tycker jag är stencool så får jag nervösa känningar varje gång man går på toa eller det ilmolar i magen. Sådan jäkla mensvärk sedan 20/12 men det är väl bara hoppas på att det är bra tecken.
Gott nytt år alla...
Hade äl-flytningar igår och extrem molvärk idag, bara på CD10 men tagit dubbeldos Letrozol och enligt känningar och test så närmar sig ÄL ordentligt nu :)