pimpim78 skrev 2016-11-13 17:24:32 följande:
Vi ligger hyfsat lika jag är ovitrelle spruta +4. Än så länge alldeles för tidigt att testa men snart bör nog sprutan vara ute ur kroppen. Tänkte börja testa på ons för att se att den går ur kroppen ordentligt för att sen kunna testa för grav.
Har dock en dålig känsla den här månaden, kan inte riktigt förklara varför. MEn de säger att ägget skall släppa 36 timmar efter sprutan, jag tog den på ons kväll kl 20:30 och när jag inseminerades på fredag kl 12 hade den fprtfarande inte släppt. Det är 39 timmar senare.
Vet inte hur exakt detta räknas men hoppas såklart till månen och tillbaka men nåntng säger att det inte gått vägen.
Trist med en sån känsla innan man ens fått börja testa........
Har spermierna varit frysta? Då lever de väl inte lika länge.
Här går man och känner efter hela tiden. Allt man känner funderar man på om det kan vara en gravsymtomen.
Har två tjejer födda i juli och det skulle vara så mysigt med en till junibebis.
Märkte att även denna gången om det skulle bli något så skulle det bli juli. Även förra gången. Eftersom jag har en cykel på 25 dagar så hamnar det nu på slutet av juli oc förra gången i början av juli.
Nykär15 skrev 2016-11-13 17:39:12 följande:
Tack, jätteskönt men oväntat! Men hann iaf sexa tre ggr innan ägget släppte. Trodde först det var mensvärk men kändes mer som äl, fick en chock när teststrecket till och med var starkare än kontrollstrecket, aldrig hänt innan! Slemhinnan bör ju iaf vara tjock och fin, byggts i 28 dagar ju.
Ville se först att testen blev svagare igen då jag kan ha rätt starka äl-test före mens men då hade de ju stannat kvar uppe i styrka. Så nu vågar jag tro på att det faktiskt var äl :)
Bara vänta och se nu!
Menar du att om man har tidig äl att slemhinnan kanske inte hinner byggas upp?