38+ och försöker bli gravid.
Blod på pappret...så det blir väl inget denna gången heller...
Blod på pappret...så det blir väl inget denna gången heller...
Förstår att du är orolig med tanke på hur det har gått för dig tidigare. Men jag blödde upprepade gånger med mina två yngsta tjejer. Engång hade jag en fläck i storleken av en fotboll i sängen blod på golvet och blod i hela toastolen men det blev i allafall en frisk flicka. En gång när jag blödde var det MF.
Hoppas nu att det går bra för er
Idag såg testet ut såhär...stämmer bra med tiden...
Varenda toabesök är ångest framkallande, tror hela tiden det ska komma blod.
Tänk om jag har sådan tur att denna ärta väljer att stanna... Vad lycklig jag skulle bli!
Hej alla igen
Igår gick jag in i vecka 6, och än sålänge är bönan kvar.... Molvärk och jätte ömma bröstvårtor är mina symptom..
Tiden sniglar sig fram...
Här kom mensen i dag igen trots att vi lyckades pricka in ägglossning. Så tråkigt!
nykär15 jag skulle bara vila mig lite på kvällen vid 19.00 och natta minsta tjejen och jag somnade stenhårt. Hade jobbat natten innan och bara sovit 3 timmar så man var lite trött. Tempen har inte gått upp så kanske det går i dag med.
Åh nej! Själv hade jag toksvårt att somna, har värsta molvärken och det gör till o med ont ut i ryggen...känns som vid ÄL så jag tänkte att eftersom läkaren sett att jag inte hade haft ÄL så kanske den blev senare..så var tvungen gå upp o testa, men nej, väldigt svagt så är väl inför mensen det har börjat göra ont då gissar jag. Men väldigt jobbigt och vaknade från och till hela natten...mår småilla idag med. Äter ju blodtunnande och lite annat nu inför att jag ska stimuleras nästa cykel, så kanske är därför jag mår lite konstigt...
Nä jag hade ju stegring på dag 12-13 på ÄL-test och gjorde VUL på dag 19 och hon kunde se att ÄL inte hade varit. Nu är jag på dag 25 och väntar ju mens på dag 28. Hade inga som helst känningar för några dagar sen så jag tror ändå ÄL inte varit, precis som hon sa. Men just pga smärtan i går kväll och inatt som jag började gissa och ha massa hjärnspöken.
Lär nog vara mens i intågande och att hormonerna bara spelar mig ett spratt. Kanske känns annorlunda i kroppen med när ÄL uteblev och sen stegrar progesteronet och man kan ju få känningar av det...
Tempen sköt upp i dag så nu är äl avklarad. Lite besviken att vi bara fick till det lördag och söndag när äl var måndag eller tisdag. Aja får hoppas att några små rackare var lite uthålliga från i söndags.
Det räcker säkert! Tar ju lite tid att simma upp och möta ägget, så jag tror att dagarna innan är de som är bäst.
När det tog sig för oss i maj så hade vi bara sex 2 dagar före ÄL då killen var bortrest, och det funkade ju
Idag har han lämnat sitt spermaprov. Tar ca 3 veckor få svar. Hoppas få svar på mitt äggreservprov nästa vecka.