Beedoll skrev 2017-05-05 07:22:47 följande:
Åh grattis Nykär! Riktigt fin nyhet! Så kul att titta in och se lite positiva nyheter.
Själv har jag varit borta en del från FL. Har inte hunnit kika igenom alla inlägg än.
Det visade sig att sambons dagliga varma bad är en riktig bov. Han har numera en termometer för att se vattentemperaturen med, för att det inte ska bli en grillfest... Vi får se om det blir något efter någon/några månader, men just nu tar vi det ganska lugnt. CD10 idag.
Det är också härligt att solen har börjat titta fram. Det är som medicin för själen. :)
KOnstigt, svarade dig förut men det syns inte här....nåja, skriver igen.
Härligt att se dig igen! Skönt att ni hittat en bov i dramat, ajabaja på sambon och heta bad. Bra han har en termometer nu så hoppas vi simmarna blir piggare av det!
Då närmar sig ÄL för din del
Too tiki skrev 2017-05-05 10:56:41 följande:
Negativt test idag :( Tar nog inget nytt förrän på söndag el. måndag om mensen håller sig borta och jag kan hålla mig så länge...
Blä. men kan som sagt vara alldeles för tidigt bara!
Elise39 skrev 2017-05-05 10:59:55 följande:
Fick precis samtal från kliniken. Det blir ingen insättning idag. Av totalt 3 ägg så är det bara en som har klarat sig och är "långsam". Om den klarar sig då blir det återföring på söndag. Tror inte det blir något den här gången :(
Håller tummarna för det sista ägget och att det blir en återföring på söndag!
Hemflyttad skrev 2017-05-05 11:23:37 följande:
Näää, vad synd! Fick också mens igår, så nu får vi följas åt den här månaden.
Visst känns det tråkigt men det innebärockså att en ny chans tar sin början.
I december hade jag den konstigaste cykeln ever. Tror att jag inte hade ÄL alls då. Jättekort cykel, konstiga symptom och skumma blödningar. Då tänkte jag att det var kört, kroppen hade lagt av. Månaden därpå blev jag gravid. Blev visserligen missfall men det visar vilken skillnad bara några veckor kan göra.
Med dessa visdomsord (ha ha) lämnar jag er för idag, kram på er allihopa!
Trist med mensen, men gillar att du är så positiv och ser det som en ny chans som har sin början, gillar tänket men vet hur svårt det kan vara att hålla det uppe. Kram på dig!