38+ och försöker bli gravid.
Kul att det går bra wa76! Har också KUB nästa vecka.. är rätt nervös faktiskt även om vi såg den lilla förra veckan - känns som att v13 är en högriskvecka ????
Oj KUB för dig med nu! Känns som det går fortare för andra som är gravida än vad det gör för en själv här är jag bara på 7+1
Jag vet inte om det är en högriskvecka, allt ska ju eg vara klart och bara växa till sig, så risken är ju eg ganska liten att något händer nu. Men jag själv har ju skräck för den veckan...vår lilla somnade ju 12+2 förra året...så kommer inte känna någon större säkerhet förrän lite senare..så vi kommer gör vul nu 8+1, sen kommer vi göra det igen i 10+ och då tar vi prov för NIPT är tanken, sen tänkte jag försöka klara mig att vänta till 13+ med ett UL och efter det hoppas jag min doppler kan hjälpa mig vara lugn fram till RUL...
Men först VUL nästa vecka som känns riktigt läskigt. Därför försöker jag bara tänka en dag framåt i taget, just idag är jag gravid och njuter av det! Vad som händer längre fram vet jag ju inte så behöver ju inte tänka på det nu...men är skitsvårt.