bluebird6 skrev 2017-04-19 22:24:09 följande:
Hej Nykär. Tror inte ens jag gratulerat till plusset. GRATTIS!!!
kikar in här hos er med jämna mellanrum men har inte orkat skriva.
Fortf inte fått tid för en utredning och mensen har hunnit komma 2 ggr sedan senaste MA. Så det är skönt att vara inne här och läsa att det faktiskt går.
Iom att mensen kom igång rätt bra efter skrapningen så räknade jag på Äl och körde igång med progesteronkrämen och RR denna gången iaf så får vi se. Funderar nästan på att vända mig Privat, trots bra bemötande på vanliga gyn. Vet att de är grymt överbokade så om jag ska få en tid innan alla ägg skrumpnat känns det just nu rätt ovärt allting..
oj vad deppigt det blev men så är det ibland.
Äl idag tror jag..
så det är bara att börja vänta igen.. Alltså jag är inte orolig för att inte bli gravid men jag vet inte om jag fixar ett MF eller MA till.. Känner mig så besviken på min egen kropp och den där känslan av misslyckande blev inte bättre efter 4:e gången heller.
Nä, lägga mig här ni innan jag förstör hela grattishälsningen;)
Ingen fara! Det är helt ok att vara deppig, vet precis hur det är och det är inte lätt se andra plussa då, men tack för ditt grattis
Jag är livrädd för VUL om två veckor...att det inte ska finnas nåt eller att man inte ska se ett hjärta slå...vet inte heller om jag fixar ett MA till...är min stora skräck, men man har ju liksom inget val, man måste ju kämpa förbi dessa hemska veckor om man ska ha en chans att nå fram till målet. Så försöker jag tänka, att även om det skulle gå åt helvete så vet jag att vi skulle börja om igen....men då skulle det ju bli IVF direkt, de är ju startklara om de behövs och det är skönt iaf.
Tycker absolut du ska undersöka möjligheten att gå privat, de har oftast inga kötider och då skulle du kunna få ta proverna redan nästa cykel om det inte skulle ta sig nu, man tar ju dem på CD3 ungefär. Så jag hade ringt någon klinik faktiskt och sett om det går få till.
Men hoppas inte du behöver det, hoppas att RR och sen krämen ska ge resultat redan nu!
Kram!