38+ och försöker bli gravid.
Vinke vink lille vän! Skönt allt såg bra ut Nykär.
Vinke vink lille vän! Skönt allt såg bra ut Nykär.
Fast jag tror aldrig jag skulle kunna tappa räkningen på ungefär var jag är i cykeln. Skulle tex närka på.sekretet att älr på gång och säker ligga då ifall att... Men en sån där överraskning skulle vara toppen.
Hoppas dina farhågor ikväll inte stämmer sen när bim är.
Trist Dragonwoman. Nya tag och bra du har den 9:e inbokad.
Jag ska träffa läkare den 9:e ang tsh. Förhoppningsvis kan det komma något gott av det. Inte för att jag egentligen har lust börja äta medicin.
Denna månad blev det ingenting för oss. Kände tydligt av äl i natt och vi fick inte till det igår heller.
Jag har varit bortrest i helgen. Tur i oturen för då har jag inte hunnit gräma mig så mycket över månadens miss. Nu är jag istället taggad för nytt försök om några veckor. Då ska vi pricka in alla dagar före, under och en dag efter äl. Jag tror oktober blir vår lyckomånad!
Det är jobbigt när man måste smyga och killen hur som helst inte fattar vinken att man vill när man vill. Här är det trötthet som oftast ställer till det, spelar ingen roll hur flirtig jag är. Sist var det ju sjuka barn i en hel vecka. :-/
Tack :) ja vi ska fira ikväll :)
Är v 9+1
Nu hoppas vi att detta smittar av sig och att vi får fler små mirakel här, kom igen nu plussen, jag tror på oktober månad ;)
Jag kör med progesteronet denna månad fastän det inte kunnat ta sig eftersom den Vidar sig bra mot pms. Tyvärr har den inte gjort någon verkan. Idag är jag sur som en citron och bits! Mensen kommer nog på söndag.
Nu tjejer har jag laddat upp med E-vitamin och munkpeppar. Imorgon ska jag träffa dr angående mitt tsh värde. Satsar ännu mer på kost och motion också. Mensen är på gång, nu kör vi! Oktober blir vår bästa månad.
Too tikki: jag har druckit massor med kaffe men drog ner för två månader sen. Jag dricker en kopp på morgon, ibland två och har övergått till grönt te på jobbet. På helgerna kokar jag ibland en kopp efter lunch. Trodde också att det skulle bli svårt men det har gått bra. Prova med att dra ner från och med äl veckan och håll ut till bim.
Min läkare på HC var mycket hjälpsam. Jag har blivit insatt på 50 mg levaxin och ska ta nya prover om en månad samt B12 och folsyra. Nu känns det som att jag första steget har tagits. En början.
Väntar ännu på mensen. Imorgon är bim.