38+ och försöker bli gravid.
Så spännande, håller tummarna för dig Lyckeliv :)
Så spännande, håller tummarna för dig Lyckeliv :)
Har konstaterat att RR absolut måste göra något med min kropp för igår på cd 7 fick jag hög fertilitet, något jag aldrig fått så tidigt förut utan det brukar jag få cd 10-11.
Förutom denna skillnaden är min temp oerhört jämn, den diffar nästan ingenting från dag till dag, mot normala fall då den går som en jojjo upp och ner. Ska bli spännande att se om jag får maximal på monitorn imorgon, eller övermorgon för i såna fall får jag ÄL mkt tidigare mot vad jag brukar få. Har redan ÄL känningar så det skulle inte förvåna mig om det blir så, spännande detta :)
Det va negativt :( men kan också vara för tidigt. Så provar på tisdag igen :)
Det va negativt :( men kan också vara för tidigt. Så provar på tisdag igen :)
Skulle testat med monitorn idag med batterierna var kass så det gick inte :( I ren desperation tog jag tre olika ÄL tester och alla visade positivt, så som det verkar kommer jag få ÄL imorgon, eller möjligen i övermorgon. Jag brukar ju få ÄL dagen efter positivt ÄL test så jag räknar att det blir så denna gången också men vi får se och RR ändrat på detta också :) Är på cd 9 nu så det är ju väldigt tidigt men jag hoppas inte det spelar så stor roll, någon som vet?
Tempen ligger fortsatt väldigt stabilt och lägre än normalt. Om jag ska tolka detta så har östrogenet inte bara kommit igång tidigare denna månad utan måste också vara högre för den styr ju tempen neråt så att säga. Väldigt intressant när man kan se hur kroppen reagerar på RR, sen är det ju bara till att hoppas att jag blir gravid också....
Nix. Tappat hoppet helt. Känner mig nästan arg.
Verkligen NOLL symptom utom möjligen påtaglig molvärk varje dag sedan äl. Noll flytningar, noll illamående, noll trötthet och noll ömma bröst. Skulle kunna örfila sambon med tutten utan att känna ett smack!
Äl+7 så jag borde ju ana nåt OM jag hade varit gravid.
Vet att ägget kanske inte fäst än men ändå!!! :(