38+ och försöker bli gravid.
Oj, ser att jag skrev fel igår, skulle ju svarat till Milou3 dag 11 och 13.
Too tiki: Roligt med snart ÄL, hoppas på det och att det är er tur nu!
Oj, ser att jag skrev fel igår, skulle ju svarat till Milou3 dag 11 och 13.
Too tiki: Roligt med snart ÄL, hoppas på det och att det är er tur nu!
Hur ligger ni andra till i cykeln nu, när ska ni börja testa?
Jag fick tyvärr tråkiga nyheter om en närstående i fredags, hade troligen ÄL då men tappade lusten helt. Vi fick till det de två dagarna innan. Jag är ändå nöjd med det, det har funkat bra innan så blir det inget är jag trygg med att det inte beror på att det inte fanns spermier på plats.
Imorgon ska jag till gynekologen, ska bli spännande. Får se om hon tycker att det skulle vara bra att ge något ägglossningsstimulerande för att öka chanserna.
Jag är på cd 12 och inväntar ÄL som förhoppningsvis blir på torsdag el. fredag. Känner igen detta med att tappa lusten helt. Jag har verkligen ingen lust nu men vi försöker få till det varannan dag i varje fall så vi inte missar ÄL, sen blir det paus till nästa månad tror jag ;)
Hoppas det gick bra hos gyn idag!
Så härligt att ni fått se den lilla nu :)
Hoppas du fått svar på ditt TSH idag och att det såg bra ut?
Kanske åt rätt håll...
Stort GRATTIS till dig också Rosenlarv :D <3 Nu börjar det hända grejer här i tråden, kanske är det en turmånad för oss alla, hoppas, hoppas :)
Måste fråga er om ni vet utifall det finns risk om man måste använda bedövning hos tandläkare? Anledningen till mig fråga är att jag ska till tandläkaren på tisdag och är tvungen att använda bedövning då jag ska dra ut en tand som spruckit. Tanden måste ju dras inom kort men jag kan vänta för jag har inte ont i den och vill verkligen inte riskera något. Kommer vara på ÄL+4 på tisdag.
Jag var ju på läkarbesök inför fvp och UL igår. Visst var det liv i magen, och så underbart att se sprattlet! Dock var min oro för två befogad, jag väntar tvillingar, igen. Det blev.... jobbigt. Vi var så säkra på fvp, men nu rekommenderade inte läkaren det. Går man på KUB och får en förväntat bra siffra är fvp inte längre möjligt, och vi skulle vilja ha större säkerhet. Vi har fem barn och tror att om vi skulle få två sjuka barn skulle det bli på bekostnad av de vi redan har. En jobbig tid väntar oss med beslut vilken fosterdiagnostik vi ska göra. Jag är nu 39, 40 om ett par veckor. Blev daterad till 12+2.
Osäker om jag är för detaljerad för alla som kämpar så här i tråden. Jag önskar iaf alla Lycka Till framöver!