38+ och försöker bli gravid.
Too tiki: Härligt! Det låter som ni hade det mysigt också och inte bara arbete Hoppas det går vägen nu!
Nej, jag har inte varit på något vul, och det gör det hela rätt overkligt. Med alla mina tidigare fyra graviditeter har jag gjort vul runt v. 7 och fått se ett (två!) hjärta. Första och andra då jag gick på fertilitetsklinik, tredje och fjärde för att jag inte visste hur långt gången jag var. Nu vet jag ju på någon vecka när, så jag har inte bokat någon tid. Klart jag är nyfiken, men samtidigt rädd efter det jag läst bara här i tråden om att hjärtat slutat slå, även efter v.12. Jag gissar att jag är i v. 7+ nu. Mår illa nästan hela tiden, men som sagt, jag ska inte klaga, och definitivt inte här.
Ha ett härligt veckoslut i huvudstaden! Vad ska du hitta på när mannen jobbar?
Ja vi har haft det mysigt också :) Jag stannar bara inne på hotellet idag för jag är lite matt efter magsjukan så jag vill passa på att bara vila så jag orkar hämta bilen imorgon :)
Jag förstår om du är rädd för att gå på VUL då man aldrig vet om allt står rätt till. Jag blir bara stressad nu av att jag snart ska testa igen och ev. få plus och sen att det blir missfall igen. Skulle vi få ett + denna månaden vet jag inte heller om jag vill gå på VUL tidigt då jag vet att inget är säkert....Funderar däremot på hur tidigt man kan kolla om fostret ev. har några kromosomfel för det hade jag velat göra innan ett ev. VUL. Finns ju något nytt nu som är säkrare än KUB men minns inte vad det heter. Vet däremot inte i vilken v det går att kolla detta men hade varit så skönt att få det överstökat så fort som möjligt om vi ev. kan få ett + till....Har dålig koll på allt detta och ev. kanske man gör VUL samtidigt, jag har som sagt ingen koll på hur det går till men får väl läsa på om det också :)
Jobbigt med illamående, hoppas att det snart släpper för dig! Jag har nog haft tur med mina tidigare graviditeter. Har mått väldigt bra, inte ens antydan till illamående, men nu tar jag det gärna bara det leder till en liten :)