Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

38+ och försöker bli gravid.

Tack för pepp! Ni är söta som fortfarande håller tummarna för mig. Har inga gravidkänningar alls så mensen kommer i vanlig ordning.

• Anonym (Sanna)
    DragonWoman skrev 2017-09-13 22:47:51 följande:

Fast det är vanligt att inte känna sig gravid när man är det ge inte upp förrän mensen dyker upp.

Ja så kan det absolut vara. Vilken underbar överraskning det skulle vara om mensen uteblir efter det negativa gravtestet jag redan tagit.
  • Anonym (Sanna)

Eftersom testet var negativt och det mest kännetecknande symtomet för mig uteblivet har jag ju ändå varit inne på att mensen kommer i vanlig ordning. Så blev det också. Alldeles nyss syntes de första dropparna. Den här bebisverkstan är inte kul.

• Anonym (Sanna)

Jag har skickat in önskan om tid till privatgyn ikväll.

• Anonym (Sanna)

Du ser Milou: det finns fördelar med allt.

• Anonym (Sanna)

Jag ringde och bokade tid till läkare på HC idag. Jag får kallelse när det finns tid. Tänkte det är bäst försöka prata med en ny dr om tsh.

Jag har hunnit vara på en power walk också. Det går framåt (nedåt) i sakta mak.

• Anonym (Sanna)

Mensen är igång. Deppar lite men okväll tar jag ett glas vin och så peppar jag igång igen.

• Anonym (Sanna)

Monchichi: undrar hur det har gått. Spännande!

• Anonym (Sanna)

Hemflyttad: ser ett streck. Grattis!

• Anonym (Sanna)

Enlitentrea: jag tycker inte du ska ge upp hoppet än men förstår att du tittar efter alla tecken. Håller tummarna allt kommer se bra ut på vul.

Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.