Nykär15 skrev 2017-01-19 10:12:22 följande:
Ja tunn slemhinna kan ge mindre mens...jag har mängder, så jag hoppas ju min slemhinna är i fint skick iaf.
Ja dag 4-5 låter väl vettigt. Har även läst om de som tar Letrozol under fler dagar. Men jag som tar dubbeldos håller mig till vad läkaren sagt, dag 3-7 och sen min spruta.
Väntar svar från kliniken, vill veta vad hon har för plan om det inte tar sig denna gången eftersom hon inte ville skriva ut mer Letrozol...jag vill ju ha stimulering OCH ÄL-spruta innan vi går på IVF..så jag kan känna att vi faktiskt testade allt och inte bara lite...just nu växer ju äggen sig fina, men jag vet ju faktiskt inte om det faktiskt släpper nåt...
Hur menar du med sparsam mens och tunn slemhinna? Kan det påverka att bli gravid?
Min mens har nämligen ändrat sig sista året och blivit mer sparsam. Blöder rikligt dag 2 men sen är det flera dagar med lite/spottings. Det räcker med ett trosskydd. Har förstått att förändrad mens är ett tecken på att allt håller på sakta ner. Så sa gynekologen till mig. Men om jag nu har tunn slemhinna. Kan jag göra nåt, äta nåt för att den ska bli lite tjockare igen?