Anonym (Sanna) skrev 2017-05-28 23:24:31 följande:
Nej det är inte onormalt. Det är ju mer vanligt. För mig har mensvärken lindras efter att jag fått barn, istället har jag fått ägglossningsvärk. Jag tror, efter ddetlilla jag läst, att endometris ger extrem smärta. Värt att kolla upp ändå ifall att... din beskrivning på mensen gör en ju lite fundersam på tidigt missgsll? Eller jag vet inte. Att mensen ändrats är nog rätt vanligt i vår ålder. Min har ju ändrats efter spiralen och blivit kortare eller sparsammare. Kanske det beror på slemhinnan som Flisan41 är inne på. En gynlälaresa sa en gång att när menscykeln ändras är det första tecknet på att fertiliteten sjunker fast det var ifall den blivit kortare/längre. En del kompisar har fått rikligare mens nu med åren, det är ju också konstigt.
Jag känner inget särskilt... Håller bara tummarna! Jag kommer inte att testa för innerst inne tror jag mensen kommer på tisdag.
Bra att du inte testar! Har nu läst mycket om att den största missfallsrisken sker innan man ens kommit till BIM. Så lika bra att vänta tills ett par dagar efter BIM.
Håller tummarna för dig att det blir ett fint plus om några dagar!