38+ och försöker bli gravid.
Hur går det för er andra?
Hur går det för er andra?
Sanna och Trullis, hoppas det går vägen för er! Det är så olidligt jobbigt att försöka månad efter månad, men bra du får svar ( förhoppningsvis) hos gyn Sanna, och så bra att din gyn kan hjälpa till trots allt Trullis!
Vi gjorde äggdonation för några veckor sen, och lyckades:) men det är så tidigt än så vet ju inte om det går hela vägen. Antar helt enkelt det berodde på att mina ägg var helt kaputt nu, eftersom det helt plötsligt funkar med detta.
Jag har tänkt på dig Smurfen. En så rolig nyhet. Grattis!
Hej alla det var vääääldigt länge sedan jag var här inne. Fortsätter kämpa på här o hoppas på ett +smörjer mig nu med progestereon kräm har så sen ägglossning o kort lutelfas så tror det är därför jag ej blir gravid. Vi har varit på utredning o info om provrörsbefruktning så blir det ingen graviditet denna gång så blir det att börja med hormonsprutor och pröva provrörsbefruktning är mycket nervös inför det, någon med som går igenom samma eller som gjort det? Dela gärna av er, undrar om det gör ont när de tar ut äggen? Någon mer som har kort lutelfas? Jag har en lutelfas på 9-10 dagar.
Idag föddes en liten tös på 3164 gr och 48 cm. Var lite halvdramatiskt. Ska skriva ner när jag är lite mer mänsklig