38+ och försöker bli gravid.
Testa igen med testlagret, men inte på morgonurin. Alltid funkat bättre för mig när det är tidigt, de mäter ju från 25.
Testa igen med testlagret, men inte på morgonurin. Alltid funkat bättre för mig när det är tidigt, de mäter ju från 25.
Negativt på grav test igår. Brunaktig flytning idag. Mens på g tänkte jag men ingen mensvärk och inget mer - än! Fattar nada!
Nu är det en ny månad och dags att köra på igen. nu är det första ggn vi verkligen kommer satsa, ska köra varannan dag, det borde väl räcka?!
Sambon blir dock väldigt lätt stressad vilket är ett bekymmer, ideer och råd??
Nåt jag kan göra som att käka några bra saker för att lättare bli gravid??
ÄL i dag tror jag (enligt app och jag känner av det också) och vi har mysit lördag och söndag och ska på´t i dag också :) finns det nån chans då?? Hur många dagar EFTER ÄL finns det chans? Jag har hört allt från 1-4 dagar?!
Blir så besviken för vi har prickat in ÄL varenda månad men nu är vi inne på månad 5 och ändå inget :( Hoppas nu då jag har BIM runt jul/nyår! Vore en fantastiskt present!! :D
Vet inte exakt när jag har ÄL. Borde varit i går eller i dag. Har kört på varje dag sedan i lördags. Vi får väl köra en extra gång i kväll för att vara säker.
Jag VILL SÅÅ gärna ha ett plus nu!! Känns så långt borta!! Är ju inte sååå gammal och har tidigare haft jättelätt att bli gravid! :( Å andra sidan ny partner nu och det har varit lite svårt att "få till det" för oss pga att sambon varit lite stressad så denna månad är väl eg den första när vi verkligen får till det i rätt tid. Förra månaden var okej men inte mer än så...
Så håller tummarna denna månad eller nästa annars så börjar jag ge upp :(
Urk så nervös nu! Fick svagt positivt idag igen... Men jag vågar verkligen inte ha några förhoppningar. Bara äl+7.
100% säker på att det är MF!
Alla symptom är typ borta och haft rosa flytningar då och då sedan i går fm.
Inväntar forsen. Vul på torsdag bara för att kolla.
Nästa gång blir det prednisolon, Trombyl och Lutinus! Då har jag iaf gjort allt. Lagom sur på mig själv nu.
Bara nya tag!
Någon som vet hur snabbt in i en graviditet man kam bli mer kissnödig?
ÄL +5...Sticker och drar i nedre delen av magen mot ljumskar. Inte känt förut (å andra sidan känner man ju efter bigtime nu). Går på toa oftare också....Kan man känna ev symtom redan?!! OM man nu skulle blivit gravid??