38+ och försöker bli gravid.
Supernervös. Idag ska jag åka och lämna prover. Tänk om mina ägg är helt slut?
Supernervös. Idag ska jag åka och lämna prover. Tänk om mina ägg är helt slut?
Jag vet att den enda temp som gills är den innan man klivit upp ur sängen, men, i några månader så har jag ändå tempat, mest på skoj runt 09.00-10.00 snåret.
Jobbar hemifrån så har den möjligheten.
Och innan äl ligger den på runt 36,3 - efter äl runt 37,1-37,4 för att dagen innan bim gå ner till 36,3 igen.
Så jag kommer nog inte testa förrän bim om nu tempen fortfarande är hög :)
Fick ett släng av illamående i morse, men de senaste månaderna verkar jag tyvärr ha det strax innan mens så inte ens det kan man gå på längre heller :/
Hur mår ni andra med bim i veckan??
Mensen kom idag precis som appen satt ut. Själv trodde jag den skulle bli senare för äl var senare men jag missade den nog. Kanske den tom hoppade över.
Monchichi: Grattis! Så roligt... Hade ni försökt länge?
Ingen fara, läste det som pepp, inget annat :)
Tyvärr verkar det som det blir det tidigt missfall för testet jag tog i morse var mkt svagare :( Ska ta nytt i morgon bitti igen, men jag har inga förhoppningar om att den lilla vill stanna kvar för jag hade så kraftiga smärtor igår och fick blodklumpar och idag känns det som vanlig mensvärk. Så himla trist och just nu känns det inte alls som jag orkar börja om men får jag bara sova inatt känns det kanske bättre i morgon....
Jag har inte använt tidigare det första halvåret vi förslkt men nu är det andra cykeln med rosenrot. Jag tänkte det är värtett försök. Jag har också köpt pregesteron (stavning?) för tänk om det ärdär sskonklämmer. Att jag har för lite av hormonet som behövs för att ägget ska fästa och hålla sig kvar. Jag är stressad över att det är slut på fertiliteten så jag försöker boosta den lite. Fyller 40 i år. Vet inte om det hjälper men tänker jag nog behöver hjälp på traven då jag ser att min cykel och mens förändrats sista året. Ett tecken att allt håller på ta slut.
Jag sitter och läser och blir så avundsjuk på er alla som får hjälp.
Jag har i princip gett upp. Även om jag testar med ÄL för att ev. kunna pricka in rätt period.
Vet inte hur länge jag ids hålla på att prova heller, blir som sagt inte yngre,,,
Hur länge skulle ni orka köra på??
Jag kör andra cykeln med rosenrot och känner idag på cd 9 ett diffust molande på vänster sida. Har för mig jag läst att man kan få mer molvärk med rosenrot. Det är dags börja sexa och hoppas på det bästa. Ska också börja smörja med progesteronkräm snart. Hoppas innerligt att det nu tar sig.
Spännande när man känner att något är på G :) Rosenrot sägs ju ger med ÄL känningar, har aldrig provat men brukar du inte känna så är det säkert den som gör sitt jobb :)
Bra med progesteron krämen, tänkt bara att inte börja för tidigt så du stör ÄL för det har jag lyckats göra en månad...
Bim +2 och ett positivt gravtest!!! :)))
Fick med mig mannen att testa idag! Så nu är vi typ lyriska och hoppas att allt går vägen nu.
Tror jag köper ett digitalt imorgon bara för att få se det igen, då det samtidigt känns overkligt just nu! :)