Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

38+ och försöker bli gravid.

Jag är ju inte riktigt säker på bim men antingen tisdag eller onsdag. Jag har tyvärr inga känningar. Jag har kollat runt på lite olika symtom och det enda som skulle passa in är förkylningskänningar som någon listade som symtom. :-P

• Anonym (Sanna)

wa76: såklart det är vemodigt. Ni har ju levt ert liv där, sett barnen växa upp men det kommer bli bra på nya stället. Lycka till med det nya boendet!

• Anonym (Sanna)

Tootiki: skönt det blir flyttstäd. Tråkigt med din mans urinvägsinfektion och förhöjda värden. Hoppas det bara beror på infektionen och att han snart är kry igen. Jag tror inte det påverkar spermierna nämnvärt utan kör på igen nästa månad. Dina menskänningar kom tidigt elle? Men är förhoppningsvis bara nåt tillfälligt knas och försvinner fort.

• Anonym (Sanna)

Jag är inte sur som en citron idag OCH bim är imorgon vilket innebär att progesteronkrämen har funkat på min konstiga PMS jag fått på äldre dar. Med det tänds ju även hoppet att det har tagit sig men eftersom jag inte känner någonting, inte en gnutta av tidiga symtom jag haft tidigare så har jag ju svårt att tro det. (Det lät ju alla fall lovande att man inte alltid har symtom).

• Anonym (Sanna)

Milou3: Beklagarsorgen.

Jag har inte testat. Bim igår men jag tänker mensen kommer idag. Stressig morgon så det hann jag inte med. Igårkväll var jag nära testa men tänkte det inte var lönt. Nu åker jag bort hela helgen med mina tjejlompisar och väntar mig den dyker upp.

• Anonym (Sanna)

Skönt Vul är gjort nu Nykär.

Här kom mensen nu.

• Anonym (Sanna)

Jag har bestämt mig för att hoppa rosenrot denna månad. Jag har testat fyra månader innan. Har hitills haft sparsam mens, såklart hunnit fantisera att det var en konstig nidis av något slag, men nu är det mer som det brukar andra dagen.

• Anonym (Sanna)

Milou3: jag smörjer med progesteronkrämen också och fortsätter med den. Kommer inte köra med något annat förutom lite vitaminer som jag alltid brukar som tex multivitamin, d vitamin, magnesium osv. Om det inte tar sig kör jag rosenrot iigen. Jag har tabletter hemma men hann inte börja på mensens första dag nu.

• Anonym (Sanna)

Milou: Nu hinner det bli fyra dagar senare så jag struntar i det denna månad.

Låter ut som en bra plan med soffmys.

• Anonym (Sanna)
    Nykär15 skrev 2017-05-07 10:26:42 följande:

Jag började på cd5 denna gången jag blev gravid, hade inte en tanke på det innan...Grattis!! Vad skönt allt såg bra ut på kub med!

Kanske jag börjar imorgon i alla fall. Har ju tabletterna hemma.
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.