Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

38+ och försöker bli gravid.

Mariana79: förstår din frustration att ni inte fick till det. Försök idag också för säkerhetsskull. Lördagens kan ha räckt men förstår det hade känts bättre pricka rätt igår.

• Anonym (Sanna)

Härligt ni ska köra på babba74.

Hoppas inte din mens börjar krångla nu. Har du testat rosenrot? Den kan ordna upp cykler som strular.

• Anonym (Sanna)

Zora så ledsen för er skull. Kram.

• Anonym (Sanna)
    ElsaE skrev 2017-08-11 09:12:35 följande:

Hur restriktiva är ni när ni är gravida?

Jag dricker tex 2 kaffe om dan

Minskade successivt mitt snusande från plus i måndags till idag slutat...

Hade sex igår...

Menar att alla dessa 3 ting sägs ju öka MF risk!

Jag brukar drick kaffe som vanligt, kanske tre koppar. Sex har vi också som vanligt. Känns lite långsökt att det skulle öka missfall bli början när det knappt är en ärta stort. Eller? Jag vet inte.

Däremot försöker jag minska på kaffet nu i bebisberkstan eftersom jag nog har druckit för mycket. Tycker det äe svårt ifall det kommer gäster eller jag hälsar på någon men har i alla fall köpt grönt te att ta med på jobbet nästa vecka.
  • Anonym (Sanna)

Härligt Milou ni är tillbaka på banan.

• Anonym (Sanna)

Monchichi det blir nog bra vara hemma och försöka ta det lugnt så gott det går. Nu är det ju inte så lång tid kvar tills du får träffa dina små.

• Anonym (Sanna)

Äl+10 och känner som vanligt ingenting särskilt. Jag har egentligen inte hunnit känna efter då jag börjat jobba igen efter semestern. Från noll till hundra känns det som. Denna gång fick vi i alla fall till det lite närmare äl så det känns ju hoppfullt men jag har svårt att tro det tar sig. Nu har vi försökt i 14 månader.

• Anonym (Sanna)

Milou Finns det ingen möjlighet du kan vara gravid?

Jag väntar med att testa om ingen mens kommit till på onsdag. Tror jag. Blev så besviken sist med helblankt.

• Anonym (Sanna)

Zora: kanske be om nytt vul om en vecka och ifall det då inte visar något annat ta tabletterna då. Verkligen förvirrande och på samma gång börjar förhoppningen stiga.

Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.