38+ och försöker bli gravid.
Tack för tipset Hemflyttad. Ska kolla upp det. Jag brukar äl testa på eftermiddagen. Får oftadt bara svaga streck, återigen är inte så stark.
Tack för tipset Hemflyttad. Ska kolla upp det. Jag brukar äl testa på eftermiddagen. Får oftadt bara svaga streck, återigen är inte så stark.
Nu är det inför fertila perioden. Jag knaprar mina vitaminer och ska börja äl testa på lördag. Jag har bara några test kvar så tänkte använda upp dem. För mig blir det aldrig riktigt något bra utslag plus att jag egentligen vet när äl är då jag känner det rätt tydligt. Här ska vi förhoppningsvis pricka rätt
Hoppas nu augusti är vår månad.
Jag får nog äl lite tidigare. Tänkte om det kanske beror på att jag slutade med rosenroten så tidigt men några dagars ätande borde inte ha gjort sånstor skillnad. Äl trådigt idag och då brukar äl vara en eller två dagar bort. Tog ett test för en halvtimne sen men det visade inget men jag litar inte på dem eftersom det sällan blir något starkt test. Jag hade räknat med äl först på tisdag. Så nu får jag hoppa på mannen ikväll och försöka få till det varannan dag så kanske vi prickar in.
Min kropp är helknäpp. Precis som förra månaden har jag fått rätt starka streck på ÄL-tester (brukar annars ha väldigt svaga streck fram till strax före ÄL) och från igår och särskilt idag starka ÄL-känningar och ÄL-flytningar. Bara att hoppas att det är falskt alarm och kroppen lugnar ner sig igen och återkommer om en vecka eller så. Är alltså på CD6 idag!
Undrar vad det är som ligger bakom det här? Kanske något av alla mina tillskott? Gjorde hormonprover för några månader sedan och då var allt OK. Tror jag kanske får skippa rosenroten framöver ...
Min kropp är helknäpp. Precis som förra månaden har jag fått rätt starka streck på ÄL-tester (brukar annars ha väldigt svaga streck fram till strax före ÄL) och från igår och särskilt idag starka ÄL-känningar och ÄL-flytningar. Bara att hoppas att det är falskt alarm och kroppen lugnar ner sig igen och återkommer om en vecka eller så. Är alltså på CD6 idag!
Undrar vad det är som ligger bakom det här? Kanske något av alla mina tillskott? Gjorde hormonprover för några månader sedan och då var allt OK. Tror jag kanske får skippa rosenroten framöver ...
Kör på.ändå Hemfluttad. Man vet ju aldrig om det släppet igen. Det låter ut vara alldeles för tidigt så kanske kroppen vill kompensera. Önsketänkande kanske men jag håller tummarna.
Vi fick till det igår. Glömde skriva jag hade en liten ljusrosa blödning på eftermiddagen och på kvällen hade jag molvärk.
Idag möbler det också.
Jag är rätt säker på att äl har varit på morgonen. Hade rätt mycket molvärk igår och en del på morgon. Nu har sekretet blivit krämigt. Vi kör på ikväll också för säkethetsskull.
Tråkigt Too tiki det blev så med äl denna månad. Sköt också! Kan ju vara en bra idé prova er eller pergo nästa månad.
Åh så roligt ElsaE. Grattis!
Bra hemflyttad äl är på gång nu. Kör på ikväll också.
För mig blev äl på cd11.
Idag moler det också.