Milou3 skrev 2017-10-24 20:08:46 följande:
Näj!! Upp med hakorna nu! Klart ni kommer få fler barn. Något annat finns inte. Det handlar om tålamod tjejer.
Tänk inga negativa tankar. Tillåt er att känna negativt en stund om så behövs men sen upp på hästen igen. Klart det går. Allt går!!
Kanske är det tålamod som behövs. Men sen är ju frågan hur gammal man vill vara. Jag hade ju satt lite som gräns att alla barn ska komma innan 40, nu blir det inte så. Förstår om de som inte har barn sedan tidigare kanske kan tänka sig att tänja åldersgränsen långt, men jag har ju faktiskt två barn och ibland undrar även jag (som någon annan skrev) orkar kroppen? Frågan är när man drar gränsen. Viss ålder? När man bara inte orkar mer?
1,5 års försök nu i november och två MA + vad det nu var som hände senast (?kemisk? graviditet, fel på testerna? Vem vet) Jag försöker verkligen hålla modet uppe, men det känns som att kroppen motarbetar mig :(
Nä!! Nu ska jag strax lägga de två sötnosarna som jag faktiskt har och njuta av dom! Sedan ska de positiva tankarna flöda!! :)