Hemflyttad skrev 2017-09-19 09:17:15 följande:
Tycker verkligen du är duktig, klart det blir lite bakslag ibland. Kämpa på, det kommer att löna sig!
Zora skrev 2017-09-19 09:03:47 följande:Nu är mensen här. Men den är väldigt konstig än så länge. Har fått som brunt "skräp" flera dagar, alltså som bruna mindre prickar, pytteklumpar. Idag är det lite mer brunt men inget blod. Mensen ska dra igång idag enl. Äl men har som sagt redan haft flera dagar med skräp, kanske kan räknas som spottings?
Hur var första mensen efter MF för er som haft det? Kom det blod eller var det bara gammalt skräp som kom ut? Vill gärna att det kommer lite blod så man vet att det rensas ordentligt känner jag. Men det kanske kommer om någon dag.
Kan inte hjälpa dig tyvärr, det senaste missfall jag har fått var i vecka 6 och cykeln efter har alltid varit som vanligt. Låter som spottings, det kommer säkert igång snart. Har du testat igen för säkerhets skull?
Jag tänkte testa igen idag, om jag tar testet i eftermiddag tre timmar efter att ha druckit/kissat och det inte är starkare så måste jag väl kunna sluta med medicinerna? Plussade på Äl+10, idag är det ÄL+14.
Nej, jag har inte testat igen. Tempar och tempen har sjunkit så det är garanterat mensen. Kanske är gamla rester från missfallet som kommer ut först så blodet kommer sen? Bara att vänta och se.