• diskriminering

förskolan har sprutat min son utan dom sa till mig och man göra en anmälning?

Hej

Jag hämtade min son från förskolan 5 september han fyllt 4 år en månader sedan, när vi kom hem sonen berättade att han har ont under livet bredvid snoppen, rejält svullen när jag tittade den se ut som någon insticksstället en spruta men tänkte inte nåt efter några dagar svullnaden har gått ner men det är fortfarande en förhårdnad ca 2-3 cm knöl kvar som bruka barnen har efter  vaccination sa sonen att han har ont fortfarande då åkte vi till akutmottagning det var 15 september  och vi träffade en läkare sen läkare fick en samtal  med någon PGA våra personnummer någon som registrerade för att dom veta var vi finna oss när vi använda vår personnummer därefter läkare började trösta mig utan han gör någon så sa det är inte nåt farligt men om du vill vi gör operation direkt jag uppfattat att han vill skrämma mig gällande operationen och läkare säger till mig att akutmottagning för barn och ungdom kan ej tar någon provar utan vi gör operation bara sa läkare till mig vilken jag vet väl vad gör en akutmottagning sen han helt hand visat mig att vi ska åka hem istället så vet jag inte vad ska jag göra om det och min son har utsatt sexuellt övergrepp tidigare och helt var annorlunda för honom men efter 5 september han blev lugn minsta stress minsta arga mista ledsenhet osv men om man vill hjälpa till ett barn bra att säga till vårdnadshavare inte via från förskolan och den som sprutat min son har sprutat fel sätt eftersom den personen var inte läkare sjuksköterska eller undersköterska därför att han fick mycket on. På nästa vecka ska min son träffa bup PGA han ska ha samtal med bup så vet jag inte varför förskolan sprutade en 4 årigt barn? OBS SOC OCH BUP ÄR INBLANDAD Utredning bergår just nu HAR ÄVEN STOD PROBLEM MED GAMLA KOMMUNEN som står med pappan sidan. Man sitter och förstöra mig bara mitt telefon har blivit av lyssnar vem jag ringer dom pratar efter mig och vissa sig att jag är dåligt person för att folk ska mobbar mig diskriminering mig jag får inte träffa psykolog och kurator har domstol men jag får inte advokat heller  och alla mina kompisar eller hela befolkning som jag kände tidigare har lämnade mig pga man visade sig dåligt bilder åt mig och skrämde jag vet att jag är en bra mamma men jag har ett problem med att tala sanningar det tycker folk inte när man tala sanningen sen allt jag låt som det är för att jag vet väl att jag är en bra mamma eller person men den som gör mig oro är när jag lämna mina barn en förskolan som sprutar barnen är det mycket farligt vet ej vad dom kommer och göra nästa gång:( jag är maktlös verkligt.

Tacksam för råd tips ni kan.

Hälsning

Okände mamma

kan man anmäla det till kommunen?
  • Svar på tråden förskolan har sprutat min son utan dom sa till mig och man göra en anmälning?
  • Anonym (X)
    MiasMamma skrev 2016-09-19 13:44:00 följande:
    Jaså? Berätta mer!
    Ja du får ju naturligtvis håna en orolig person som inte har svenska som modersmål, ingen kan hindra dig, men det är inte särskilt empatiskt.
  • MiasMamma
    Anonym (X) skrev 2016-09-19 13:46:31 följande:
    Ja du får ju naturligtvis håna en orolig person som inte har svenska som modersmål, ingen kan hindra dig, men det är inte särskilt empatiskt.
    Vad blir detta nu? Om någon är okunnig på det svenska språket så är det nog jag, eller hur? 

Hur många förskolebarn känner du själv som blivit "sprutat" i ljumsken för olovlig vaccination? Språket hit eller dit? 
  • Anonym (Rutger)

Hon e ju inte ens me i tråden lägre så varför svara.......?

• Anonym (over)
    MiasMamma skrev 2016-09-19 14:43:00 följande:

Hon är absolut med i tråden. 

Även hennes man är det nu.
  • Anonym (Rutger)
    Anonym (over) skrev 2016-09-19 14:44:46 följande:

Även hennes man är det nu.

Bara för att det står diskriminering 2 så tror du att det är hennes man. Som dessutom bara skriver att dom är upprörda, ingen förklaring lr nånting. Tror inte på detta alls
  • Anonym (over)

Exakt!
  • Anonym (Rutger)

Varför förklarar inte människan då? Eller säger att hon fattar att ungar inte får vaccin i underlivet. I förskolan ??!

• Anonym (X)
    Var?
  • Klickerträna

Nej, TS är inte med längre.
    Den här tråden borde nog bara få dö ut.
    Ingen begriper riktigt vad TS vill ha sagt/hjälp med och ingen får nåt förtydligande ändå.
    Låt det rinna ut i sanden.

• MiasMamma
    Klickerträna skrev 2016-09-19 20:40:56 följande:

Nej, TS är inte med längre.
    Den här tråden borde nog bara få dö ut.
    Ingen begriper riktigt vad TS vill ha sagt/hjälp med och ingen får nåt förtydligande ändå.
    Låt det rinna ut i sanden.

När TS kan anmäla mig för OT är hon väl fortfarande med här?
  • Anonym (förskollärare)

Jag jobbar på förskola och vi får inte ge barn medicin el sprutor om det inte är så att de exempelvis på epeletcianfall (stavning) eller allergi som måste behandlas snabbt och då måste den medicinen finnas hos oss (man sitter ner i samtal och får av föräldern lära sig när och hur sprutan skall tas).. och om det är så att ni lämnat sprutan där för att de ska kunna "ingripa" och det blir fel så står man lite handfallen.. då måste någon utifrån lösa det. Men ring förskolechefen  och berätta så kan hon hjälpa till!

• Anonym (världens starka kvinna)

Förstår kanske"

Man måste ha ett hjärta för att bli upprört:)

• Anonym (världens starka kvinna)

Hej Förstår kanske 

Glömde du att fixa en film istället och publicera än bilderTungan ute man klara sig väl ändå. Så länge man har familjer släkterna och goda vänner som känner sig mans ursprungKyss
    Lycka till med detta Förvånad

• Klickerträna
    diskriminering skrev 2016-09-23 03:24:32 följande:

Det är inte något farligt och han fick bara injicera lugnande medel Cool

Ingen förskola injicerar lugnande medel på barnen...
  • Anonym (Satmara)
    Klickerträna skrev 2016-09-23 11:56:47 följande:
    Ingen förskola injicerar lugnande medel på barnen...
    Fast det nog ibland skulle behövas ......Tungan ute
  • MiasMamma

Förresten, med tanke på att du startat tråden den 17/9. Har du gjort någon anmälan nu? Vad svarade dem?

Svar på tråden förskolan har sprutat min son utan dom sa till mig och man göra en anmälning?