Inlägg från: Klickerträna |Visa alla inlägg
  • Klickerträna

förskolan har sprutat min son utan dom sa till mig och man göra en anmälning?

Texten är tyvärr obegriplig, och kanske har TS även missförstått något irl, vilket gör förklaringen här underlig/osammanhängande?

Förstår inte vad sprutan och operation/inte operation har med tidigare sexuellt utnyttjande att göra. Eller vad problemet verkligen är.
    Sprutor ges inte. Vad skulle en operation göra om han fått en spruta...? Och om det handlar om misstanke om övergrepp så ska läkare dokumentera och polis utreda ärendet.

Men texten är en hel soppa och man vet inte när en mening slutar eller börjar.

TS, pratar du bättre engelska än svenska, möjligtvis? Vad vill du ha svar på här som du inte kan få av vården/skolan/somen?

• Klickerträna

Förskolan ger ingen spruta.
    Är han stucken av något annat? Ett djur? En geting? Dock konstigt ställe att bli stucken på.

Har sonen sagt att det var en spruta?
    Vad sade läkaren att det var som gjorde ont? Om man har fått en spruta så kan man inte göra en operation för att ta tillbaka det. Så det verkar vara nåt annat? Men läkaren trodde att det skulle bli bra av sig själv?

Om förskolan har begått ett övergrepp måste polis utreda saken och då ska vården ha dokumenterat ert besök som underlag. Är en anmälan upprättad?

Vad säger förskolan att de gjort?

Har sonen blivit bra igen? Har det gått över?
    Hade andra barn blivit utsatta för samma sak på förskolan?

• Klickerträna

Nej, TS är inte med längre.
    Den här tråden borde nog bara få dö ut.
    Ingen begriper riktigt vad TS vill ha sagt/hjälp med och ingen får nåt förtydligande ändå.
    Låt det rinna ut i sanden.

• Klickerträna
    diskriminering skrev 2016-09-23 03:24:32 följande:

Det är inte något farligt och han fick bara injicera lugnande medel Cool

Ingen förskola injicerar lugnande medel på barnen...
Svar på tråden förskolan har sprutat min son utan dom sa till mig och man göra en anmälning?