IVF-hösten 2016
Ska tilläggas att jag hade problem i början med sprutorna, fick inte i mig hela dosen vilket gjorde att det var nära att de skulle bryta hela försöket. Men fick köra på och 4 befruktade känns riktigt bra..
Ska få åka ner imorgon för insättning..! :D Känner mig ändå mycket positiv nu utifrån tanken att det är ju min bättre hälft som stått för våra svårigheter så att säga. Så jag tänker ju nu att bara jag får in ett bra embryo så kommer min livmoder kunna hantera det ;)
De sa att allt under 2miljoner så överväger de ICSI, och min man hade 270000.. så inte undra på att det varit svårt för oss på egen hand. Lite surt då att man kämpat så länge själv innan man sökte hjälp, men samtidigt skönt att de hittade en tydlig orsak, gör iaf mig lugnare nu :)
Jaha ok, vad bra att du ändå fick köra på fast än det blev lite problem med sprutorna.
Oj, vad snabbt du får sätta in den tillbaka :) jag har inte så bra koll på vad man brukar göra. En del får vänta och andra får sätta tillbaka snabbt. Beror det på hur snabbt det utvecklas? Ja, nu får vi hålla tummarna för nästa steg att det blir en liten som gror imorgon. Du får berätta mer imorgon hur det gick för er :)
Förstår dig precis, det är jobbigt att kämpa själva utan någon hjälp men nu har ni kommit så här långt :) Börjar bli riktigt spännande här.