IVF-hösten 2016
Jag förstår det. För oss misslyckades det tre gånger.... man blev avgrundsledsen och kände sån hopplöshet. men ge inte upp!
Jag förstår det. För oss misslyckades det tre gånger.... man blev avgrundsledsen och kände sån hopplöshet. men ge inte upp!
Ja! Vi var nog nära att ge upp. Vet inte hur många fler vi orkat med. Man troe ju på nåt sätt att ivf är lösningen å att man ska bli gravid direkt. Först när man är inne i svängen fattar man att man kanske behöver göra många försök....
Hej tjejer! Hur går det för er? Vi har fått klartecken att börja ny behandling nu i december. Långa protokollet igen men denna gång menopur / icsi och lutinus istället för gonal f /" vanlig" befruktning och crinone. Beräknat Äp v.2
Denna gången måste det bara ta sig.. känns så oerhört psykiskt jobbigt att detta är vårt "sista" försök.
Men vad härligt att ni hann med ett försök till innan jul önskar också att vi fick göra korta protokollet, känns som det är så mycket smidigare... när beräknas ÄP?
Hej tjejer, hur går det för er? Jag är på ruvardag 2 med 5dagars Eskimå.
sorry! märkte att jag skrev fel ruvardag. Idag är jag på ruvardag 3 ^^
hej tjejer!
Jag behöver eran hjälp!! Jag vet inte om jag vågar tro på att detta är sant? Är på ruvardag 10 och jag kunde bara inte hålla mig för jag har känt mig så konstigt de senaste dagarna så därför bestämde jag mig att få svar nu eller aldrig.
BM säger ju att man inte ska testa sig tidigt innan testdagen för att inte få falsk positiv men stämmer det verkligen? Måste jag då vänta med och bli glad över mitt plus?
Är i chock!! Har liksom inte fattat det än att jag har plussat? Vi har försökt i över 9 år utan att lyckas. Kan det verkligen vara sant?? Snälla hjälp mig!
Skickar med en bild!