Inlägg från: annadenise |Visa alla inlägg
  • annadenise

BF maj 2017

jooo skrev 2016-10-17 13:30:26 följande:

Lycka till idag!! :)

Tack!!!:)
  • annadenise

Jag gjorde vul igår i v.9+4. Fostret är 28 mm,allt så nästan 3 cm. Den rörde på armar och ben,helt fantastiskt:). Om 3 veckor ska jag göra kubb.

• annadenise
    Emmaa90 skrev 2016-10-21 11:00:33 följande:

Tidigt ultraljud nästa vecka, v 10 (9+4). Längtar med skräckblandad förtjusning..

Ni som gjort ul i samma v, ser man mycket? Eller är det bara en liten böna vid de laget?

Jag gjorde ultraljud i måndags i v.9+4. Man ser jätte mycket;) Den rörde på armar och ben och mätte 2,8 cm från huvud till rumpa. Den 9 nov är det dags för nytt ul plus kubb
  • annadenise

Är det någon som tänker fortsätta skriva här på familjeliv? Jag har örstått att många gått med i fb gruppen men jag har inte fb så därför stället jag frågan:)

• annadenise
    JoJoNo skrev 2016-10-26 20:25:56 följande:

Alltså syns det på era magar? Går in i vecka 11 nu o syns väldigt väl. Är andra barnet.

Jag är i v.12 och många tror jag är i v.20. Det är andra barnet och jag har haft mamma byxor sedan v.7
  • annadenise
    Pedagog200701 skrev 2016-10-27 18:36:33 följande:

Jag har också köpt det. Hittade grymt sköna på H&M tillslut efter att ha letat igenom hela Västerås centrum ;)

Jag är oxå från Västerås:). Hur gammal är du? Jag bor dock i Spanien sedan en tid tilbaka
  • annadenise
    trulle82 skrev 2016-10-29 13:16:44 följande:

Mina växer också och det kliar!! Det gjorde det förra gången också. Då gick jag upp i storlek två storlekar (minst). Från C till E. Det gick dock ner igen efter amning :) Mina har dock inte börjat läcka.

Jag är också ny i tråden, jag är i v12. BF 18 maj. Andra barnet.

Grattis:). Jag är oxå i v.12. Har bf 17 maj och väntar andra barnet. Min son blir 3 år i januari
  • annadenise
    jooo skrev 2016-10-30 06:54:50 följande:

Rörde era bebbar på sig? Min har varit helt still på tidigare vul..lite nervös för kub att den ska va still igen hehe

Ja min rörde på sig under alla vul,senaste gjordes i v.9+4. men de har ju sina lugna perioder så de är nog ingen fara. Idag är jag i v.12 (11+5) och nästa onsdag är det dags för kl och kubb
  • annadenise
    jooo skrev 2016-11-04 13:58:08 följande:

6 dagar kvar till Kub. Så nervös! Förstod dock att landstinget gör NIPT om man får hög sannolikhet innan fostervattensprov. De känns skönt! Har någon mer KUB nästa vecka?

Jag har kub nu på onsdag
Svar på tråden BF maj 2017