BF maj 2017
Lycka till idag!! :)
Lycka till idag!! :)
Jag gjorde vul igår i v.9+4. Fostret är 28 mm,allt så nästan 3 cm. Den rörde på armar och ben,helt fantastiskt:). Om 3 veckor ska jag göra kubb.
Tidigt ultraljud nästa vecka, v 10 (9+4). Längtar med skräckblandad förtjusning..
Ni som gjort ul i samma v, ser man mycket? Eller är det bara en liten böna vid de laget?
Är det någon som tänker fortsätta skriva här på familjeliv? Jag har örstått att många gått med i fb gruppen men jag har inte fb så därför stället jag frågan:)
Alltså syns det på era magar? Går in i vecka 11 nu o syns väldigt väl. Är andra barnet.
Jag har också köpt det. Hittade grymt sköna på H&M tillslut efter att ha letat igenom hela Västerås centrum ;)
Mina växer också och det kliar!! Det gjorde det förra gången också. Då gick jag upp i storlek två storlekar (minst). Från C till E. Det gick dock ner igen efter amning :) Mina har dock inte börjat läcka.
Jag är också ny i tråden, jag är i v12. BF 18 maj. Andra barnet.
Rörde era bebbar på sig? Min har varit helt still på tidigare vul..lite nervös för kub att den ska va still igen hehe
De ska naturligtvis stå ul +kubb
6 dagar kvar till Kub. Så nervös! Förstod dock att landstinget gör NIPT om man får hög sannolikhet innan fostervattensprov. De känns skönt! Har någon mer KUB nästa vecka?