BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej och grattis! Jag hoppar oxå gärna in i den här tråden. Plussade igår och har bf 8 maj (dagen efter min 30 årsdag :)). Jag hoppas så att allt går vägen! Det blir vårt andra barn, har en 1,5åring nu så hon kommer vara nästan 2,5 då.
Jag har haft ont i ländryggen och fått ett migränanfall (fick jag även förra graviditeten). Är lite nervös för illamåendet, kommer ihåg det som den värsta perioden.
Blir kul att följas åt! Är det nån som börjat må illa redan? Några kul cravings någon?
Hej och grattis! Jag hoppar oxå gärna in i den här tråden. Plussade igår och har bf 8 maj (dagen efter min 30 årsdag :)). Jag hoppas så att allt går vägen! Det blir vårt andra barn, har en 1,5åring nu så hon kommer vara nästan 2,5 då.
Jag har haft ont i ländryggen och fått ett migränanfall (fick jag även förra graviditeten). Är lite nervös för illamåendet, kommer ihåg det som den värsta perioden.
Blir kul att följas åt! Är det nån som börjat må illa redan? Några kul cravings någon?
Hänger gärna med också! Plussade ett par dagar innan BIM och är beräknad 2 maj. Detta blir graviditet nr 3 och barn nr 2 för oss. Har under alla graviditeter haft mkt lite symtom, vilket kan göra det lite svårt att förstå att man faktiskt är gravid. Längtar tills slutet av okt när v 12 passerat ;)
Hej! Plussade igår.. BF beräknas till 4 maj. Hehe är fortfarande lite chockad. Har en 2,5 åring också så detta blir vår andra, planerat och önskad men ändå inte kommit ur chocken än! Nån mer som känner så? Är glad men.. Ja chockad!
Och är så otroligt trött redan, precis som förra gången. Vill bara sova hela tiden kände av det innan jag plussade med! Hoppas man piggnar till snart!
Jo då Lizzzl, glad och chockad. Det är nästan så att jag inte riktigt tror på det trots positiva test, höjd kroppstemperatur, utebliven mens, trötthet, hunger och måste springa och kissa hela tiden! Detta är min första graviditet. Inga cravings än men Coca-Cola Cola smakar helt plötsligt jätte äckligt haha...
När bör man ringa och skriva in sig? Är I vecka 5.. :)
Min molvärk är som bortblåst. Har haft lite symtom i förra graviditeterna men i v 5-6 brukade jag ha mer molvärk... Någon mer som jag? Som känner väldigt lite? Är trött men det kan jag ju va oavsett då jag sovit dåligt och jobbat hårt..
Jo då Lizzzl, glad och chockad. Det är nästan så att jag inte riktigt tror på det trots positiva test, höjd kroppstemperatur, utebliven mens, trötthet, hunger och måste springa och kissa hela tiden! Detta är min första graviditet. Inga cravings än men Coca-Cola Cola smakar helt plötsligt jätte äckligt haha...
har molvärk till tusen från och till om dagarna även Illamående vilket jag aldrig hade med mina 3 pojkar :) en helt annorlunda graviditet än så länge
Vecka 4+4 BF 2 Maj