Inlägg från: Karin8206 |Visa alla inlägg
  • Karin8206

BF maj 2017

Jag vill gärna vara med i gruppen! Plussade idag, 2dgr innan bim och har bf 7:e maj. Är så glad och hoppas allt går vägen så vi får vårt 3:e barn i Maj :)

• Karin8206
    Apelsin55 skrev 2016-08-28 08:19:58 följande:

Hej och grattis! Jag hoppar oxå gärna in i den här tråden. Plussade igår och har bf 8 maj (dagen efter min 30 årsdag :)). Jag hoppas så att allt går vägen! Det blir vårt andra barn, har en 1,5åring nu så hon kommer vara nästan 2,5 då.

Jag har haft ont i ländryggen och fått ett migränanfall (fick jag även förra graviditeten). Är lite nervös för illamåendet, kommer ihåg det som den värsta perioden.

Blir kul att följas åt! Är det nån som börjat må illa redan? Några kul cravings någon?

Hej och grattis till dig! Jag mår lite småilla då och då under dagen. Lite jobbigt är det men står gärna ut med det med tanke på vad som väntar :). Jag är hemskt sugen på tomater..satt och åt tomatpuré igår :D.
    Dras även med halsont sen ett par dar tillbaka men vet inte om det är förkylning eller graviditetssymptom? Jag är förskollärare och arbetar med barn 1-3 år, så det cirkulerar en hel del virus där.

Hoppas du slipper må illa alltför mycket, det är inte den roligaste känslan.
  • Karin8206
    Teresiat skrev 2016-08-27 21:06:54 följande:

Hänger gärna med också! Plussade ett par dagar innan BIM och är beräknad 2 maj. Detta blir graviditet nr 3 och barn nr 2 för oss. Har under alla graviditeter haft mkt lite symtom, vilket kan göra det lite svårt att förstå att man faktiskt är gravid. Längtar tills slutet av okt när v 12 passerat ;)

Grattis! Känner också att det är lite overkligt att man har ett litet pyre därinne. Längtar tills magen börjar växa :).
    Ska verkligen bli skönt när man passerat v.12..Vid min förra graviditet fick jag en stor blödning i v.11 och fick åka in till akuten. Jag trodde att det var kört och att jag skulle förlora vår bebis men allt gick bra och nu är hon snart 6 år. Det berodde tydligen på nån blödning i livmodern.
Svar på tråden BF maj 2017