BF maj 2017
Jag vill gärna vara med i gruppen! Plussade idag, 2dgr innan bim och har bf 7:e maj. Är så glad och hoppas allt går vägen så vi får vårt 3:e barn i Maj :)
Jag vill gärna vara med i gruppen! Plussade idag, 2dgr innan bim och har bf 7:e maj. Är så glad och hoppas allt går vägen så vi får vårt 3:e barn i Maj :)
Hej och grattis! Jag hoppar oxå gärna in i den här tråden. Plussade igår och har bf 8 maj (dagen efter min 30 årsdag :)). Jag hoppas så att allt går vägen! Det blir vårt andra barn, har en 1,5åring nu så hon kommer vara nästan 2,5 då.
Jag har haft ont i ländryggen och fått ett migränanfall (fick jag även förra graviditeten). Är lite nervös för illamåendet, kommer ihåg det som den värsta perioden.
Blir kul att följas åt! Är det nån som börjat må illa redan? Några kul cravings någon?
Hänger gärna med också! Plussade ett par dagar innan BIM och är beräknad 2 maj. Detta blir graviditet nr 3 och barn nr 2 för oss. Har under alla graviditeter haft mkt lite symtom, vilket kan göra det lite svårt att förstå att man faktiskt är gravid. Längtar tills slutet av okt när v 12 passerat ;)