Vad är bra med mångkultur?
Mångkultur är bra i bemärkelsen att man inspireras av andra kulturer och berikar varandra. Mångkultur i bemärkelsen flera parallellsamhällen med helt olika lagar och normer är inte bra.
Mångkultur är bra i bemärkelsen att man inspireras av andra kulturer och berikar varandra. Mångkultur i bemärkelsen flera parallellsamhällen med helt olika lagar och normer är inte bra.
Det är svenska kvinnor som tycker att mångkultur är bra, då de får ett stort överskotta v män att välja från.
Ser vi på Sverige som samhälle så har det förfallit fullständigt de senaste tio åren. Välfärdsstaten är troligtvis borta inom tio år.
Det är svenska kvinnor som tycker att mångkultur är bra, då de får ett stort överskotta v män att välja från.
Ser vi på Sverige som samhälle så har det förfallit fullständigt de senaste tio åren. Välfärdsstaten är troligtvis borta inom tio år.
När jag hör politiker och journalister prata om mångkulturellt samhälle tänker jag direkt att de vill vurma för invandringen. Men blir samhället mångkulturellt genom ökad invandring. På sikt kan det bli så att våran kultur och tradition dör ut och kvar blir någon slag monokultur som ingen känner sig hemma i. Vill jag uppleva asiatisk kultur reser jag till Asien och vill jag uppleva afrikansk reset jag till Afrika etc. Så jag är för mångkultur. Men vill uppleva olika kulturer så reser jag runt och upplever dem.
* Inte direkt sant faktiskt - när Sverige gick över till att bli ett rikt industriland så krävdes det rätt mycket flyktingar.