Bim september
Är somsagt på bim +4 och fick neg gravtest men tokpositivt äl test :O vad sjutton kan det bero på ?!
Är somsagt på bim +4 och fick neg gravtest men tokpositivt äl test :O vad sjutton kan det bero på ?!
Hej alla! Jag och sambon har börjat försöka igen efter ett tidigt missfall i juni. Har bim på lördag och tog ett test idag där jag kunde se nått men vågar inte lita på det.. Är ju bara på äl+9 så väldigt tidigt. La upp en bild i tråden för gravtest men kan lägga en här med om någon av er kan se nått :) kul att följas åt!
Hej alla! Jag och sambon har börjat försöka igen efter ett tidigt missfall i juni. Har bim på lördag och tog ett test idag där jag kunde se nått men vågar inte lita på det.. Är ju bara på äl+9 så väldigt tidigt. La upp en bild i tråden för gravtest men kan lägga en här med om någon av er kan se nått :) kul att följas åt!
Testoman som man är så har jag tagit ett till. Vad tror ni om denna?
Hoppas det. Har svårt att tro att det ska ha gått på första försöket igen. Men vi får se i veckan helt enkelt :) Då börjar istället oron för ett till missfall. Fy vill man ej gå igenom igen
Kunde inte hålla mig när jag hade digitala hemma..... Är i chock
[quote=76987832][quote-nick]Jasmin3 skrev 2016-09-20 21:34:23 följande:[/quote-nick]Okej, från er som plussat önskar jag en sammanställning; hur snart efter ÄL kom era första symptom? Och vilka var dessa? :)[/
Jag önskar samma sak! Plus att veta hur mycket ni mös kring äl? Var det någon gång eller flera dagar? Jag har lite dunk då och då i ena sidan av. Blygdbenet känns det som. Någon som känner igen det? Vet inte hur nära Bim jag är :/
[quote=76987832][quote-nick]Jasmin3 skrev 2016-09-20 21:34:23 följande:[/quote-nick]Okej, från er som plussat önskar jag en sammanställning; hur snart efter ÄL kom era första symptom? Och vilka var dessa? :)[/
Jag önskar samma sak! Plus att veta hur mycket ni mös kring äl? Var det någon gång eller flera dagar? Jag har lite dunk då och då i ena sidan av. Blygdbenet känns det som. Någon som känner igen det? Vet inte hur nära Bim jag är :/
God morgon! Jag tror jag vågar mig på att säga att jag också har plussat nu!! Det är så svagt men så är det ju bara äl+9 än. Wihoo, vad kul! :D
Tror ni jag kunde hålla mig fast jag sa att nä nu ska jag inte testa mer, mensen kommer ju? Nä. Hade ju bara 2 grav-test kvar men desto mer ÄL-tester så jag slängde i ett ÄL-test som än en gång blir rätt starkt och tänkte ÄH, kör ett grav också! Haha. Hopplöööööööös. Är på allt från ÄL+11 till ÄL+14 eftersom jag hade positivt ÄL-test i tre dagar. Men visst är det kört nu? Säg det bara till mig:/
Mjahapp, så kommer man hem från jobbet och tänker att man bara ska kasta ett getöga på morgonens test, fast man vet att det gått 10h, fast den rationella versionen av sig själv vet att det inte spelar nån roll. Så ser man det där lilla satans strecket och plötsligt sitter man där i redigeringsappen igen. När bör man söka vård för idioti? Suck...
Ser någon något?
Är samma test som jag satt i ett kollage, bara två olika redigeringar:) typ 30 min senare var det dags att sätta i en tampong:( så nu hoppar vi över till oktober och hoppas på ett syskon på 7e försöket istället...ska PÅ RIKTIGT inte testa förens ÄL+16, det är jävlart säkert. Typ..
Tack för all fin pepp!<3