metaphor skrev 2016-09-14 16:49:50 följande:
ÄL+5 .. magen är mysko, svullen. gör ont i "tjejmagen" från och till!!? Brösten känns som två blåmärken när man tar på dem, lite ömma. Igår högg det till i ryggen under en sekvens. Kan man känna hur ägget fäster baktill istället för längst ner i tjejmagen? jag har ingen aning... Något konstigt händer, kommer ju och går liksom. men ett konstant illamående har jag.
dessutom fick jag mitt livs värsta migrän i måndags, värsta jag varit med om, fy bövelen. Inte haft migrän på flera år, vågar man hoppas på att det är en bebis på g i magen? hormoner kan ju göra mkt ... humörsvängningar som heter duga, men det kan ju vara för att jag inte känner mig pigg heller än. mosig och illamående kan ju vem som helst bli tokig av.
Jag hoppas nog alldeles för mycket =)
mamma4ever skrev 2016-09-14 15:10:46 följande:
Jag är på äl+4 har främst molvärk och ömma bröst samt illa mående och väldigt trött även ovanligt kissenödig till och från. Brukar inte känna av äl så hoppas på våran tur nu :)
Spännande, då är vi några med BIM runt samma dagar alltså? :D Superkul! Låter ju jättebra för er, hoppas på fler känningar här snart också! Ang migrän fick jag också ett vidrigt migränanfall senaste graviditeten, ett par dagar efter ÄL! Har aldrig haft så tidigare så jag kopplade det verkligen till graviditeten den gången!
Vi får följas åt nu och hålla tummarna för varandra :)