Bim september
En fråga: När man får ÄL-flytningar (de genomskinliga och trådiga) är det då ägget släpps? Jag har dessa just nu men får inget utslag på ÄL-testerna (bara väldigt svaga streck).
En fråga: När man får ÄL-flytningar (de genomskinliga och trådiga) är det då ägget släpps? Jag har dessa just nu men får inget utslag på ÄL-testerna (bara väldigt svaga streck).
I dag fick jag äntligen min glada gubbe på ÄL-testet. Blev så glad att man hade kunnat tro att jag hade fått ett positivt graviditetstest, haha.
Tack misslina som tipsade om att jag skulle fortsätta testa även efter att ÄL-symptomen hade slutat.
Någon som har BIM alldeles i början av september? Jag har beräknad BIM första september men eftersom min ÄL kom senare än beräknat gissar jag att BIM bör vara runt 3-4 september.
9 dagar kvar till BIM. Kan inte koncentrera mig på någonting
Ang "symtom och bröst"
Idag är det 14e dagen som jag har ont i brösten... det börjar gå neråt, det har varit HEMSKT vissa dagar... Hur länge är egentligen normalt att ha ont i brösten om man INTE är gravid?!?!?!
Vad tror ni, kan vi prickat rätt? För det är väl så att då man har genomskinligt sekret är de på g? Kan man alltid "lita" på att läsa av kroppens signaler såhär.