• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • copycat

Jag ser:)

MaTik skrev 2016-09-12 09:27:34 följande:

Har hängt med i tråden men mest läst. Testade negativt i lördags på ÄL+11. Imorse på ÄL+13 tog jag ett till test. Såg ingenting på det, gick in i duschen, fem minuter senare tror jag mig ana ett streck. La även upp bilden i den andra tråden om spökstreck, för jag är lite osäker på om det är nåt eller om jag bara tittar för noga. :) Ser med spänning fram emot att testa igen om någon dag.

• Familyhearts

Hoppar in här. Har beräknat att min ÄL är nån gång nu i dagarna, så ja det är bara att vänta och se och fortsätta hoppas...

• Jasmin3
    bebisdags skrev 2016-09-12 07:43:45 följande:

Men tappa inte hopp! Jag visade negativt i lördags men + igår både + och digitalt. Mycket kan hända på 1 dag!:)

Det låter ju lovande :) :)
  • Karin Marie

Bim+10. Fortfarande ingen tant röd! Skulle testa igen imorse, men glömde helt bort det! Har någonstans känt att joooo jag kanske kan vara gravid: ) men nja.. funderar på att börja med NC, någon här som använder?

• Glädje

Åh vad dum jag är!!

Alltså äl+ 5 eller 6 idag å jag tog ett test nu inte ens morgonurin, ville bara testa.. Men jag har blivit helt knäpp för jag tycker jag ser världens svagaste streck, det går inte ens att fota å då finns det ju i princip inte, men nu kommer jag ju bli galen fram tills bim på detta troligen spökstreck!

Och nu kan jag inte ens se på testet utan att jag tycker mig ana ett streck, men det är både för tidigt å för svagt.. Ååh trött jag blir på mig själv!

• Lillatjejen1992

Att man ska vara så förbaskat ivrig och testa innan BIM !!

BIM-4 och neg med CB (ej digitalt). Varför kan man inte bara hålla sig ifrån testerna ? :P

• Anonym (en trea?)

jahapp.... då är man på Bim +8!!!! Ingen mens i sikte, men mensvärk och idag kom det brunt (Ursäkta) klet på pappret... sen inget mer... så nu sitter jag här med mensvärk...utan mens och jag testade negativt på BIM+1... Igår var jag dessutom sjuk... sjukligt trött, slemmig och hes och fruktansvärt OFF men ingen mensvärk igår..... idag är jag trött och har ingen aptit...

• bebisdags
    Anonym (en trea?) skrev 2016-09-12 13:34:49 följande:

jahapp.... då är man på Bim +8!!!! Ingen mens i sikte, men mensvärk och idag kom det brunt (Ursäkta) klet på pappret... sen inget mer... så nu sitter jag här med mensvärk...utan mens och jag testade negativt på BIM+1... Igår var jag dessutom sjuk... sjukligt trött, slemmig och hes och fruktansvärt OFF men ingen mensvärk igår..... idag är jag trött och har ingen aptit...

Har du testat igen? Vissa plussar efter BIM :)
  • Iza2011

Jag tycks ha problem med att ladda upp en bild via mobilen men lyckades lägga till den i mitt galleri. Skulle väldigt gärna vilja ha er åsikt, tycker mig se ett litet litet streck?

• copycat

Hm var hittar man galleriet? Ser bara din presentation när jag klickar på ditt namn, klickade på "följ", tänkte att man kanske måste följa för att få se mer men vet inte om det är så:)

Iza2011 skrev 2016-09-12 15:04:15 följande:

Jag tycks ha problem med att ladda upp en bild via mobilen men lyckades lägga till den i mitt galleri. Skulle väldigt gärna vilja ha er åsikt, tycker mig se ett litet litet streck?

Svar på tråden Bim september