Bim aug 2016
Nu är det spännande dagar. Bim inom 1-3 dagar!!
Nu är det spännande dagar. Bim inom 1-3 dagar!!
Är så ledsen uppgiven. Inget denna månaden heller. Negativt test imorse. Varför har jag så svårt för att bli gravid nu. Tidigare har jag blivit gravid på en gång. Vad är det som händer med min kropp? Har haft ont i vänster äggstock fyra menstrautioner pms symptom som liknar graviditets. Detta tar på mitt psyke. Vill bara ligga i sängen och aldrig gå kupp igen.
Kan det ens vara möjligt att må illa i vecka 4? Vaknade imorde av ett fruktansvärt illamående. Rapar också mycket. Har inte testat än, har bim inom 3 dagar så jag väntar ut.
Mens på g imorgon. Suck. Hade verkligen hoppats på ett plus denna månaden men nu blir det 5 försöket...
Hur räknar ni bim? Jag har mellan 23-27 dagars cykler. Medel är 25. Är då dag 25 min bim?
Jag har en app som jag skriver i när mensen kommer, hur länge den håller på, positiva ältestet osv så kan man följa långt bakåt och se snittet. Appen räknar själv ut snittet för BIM, men det diffar ju såklart. Jag kan variera mellan 26-30 dagar men kör på 28 som medel. Den räknar även ut ägglossning men det behöver ju inte stämma, jag har ägglossning 3 dagar senare men tycker endå det är suveränt att skriva upp allt sån man har koll! :)
Som en klocka, idag kom mensen. Nu slutar jag läsa här inne, det är alldeles för jobbigt, speciellt med alla som plussar på första försöket. Ska skicka in egenremiss och hoppas på utredning. Lycka till alla som kämpar! Ni som lyckas på första försöket; var lyckliga!
Förstår dig... Blir sjukt depp av att läsa folk som plussar på första försöket, är själv på försök 11 och det är ångest att snart försökt ett år :( Skickade också in egenremiss, fått brev tillbaka och väntar på tid. Så högst ska det ta 3mån tills man får tid tror jag kravet är. Lycka till själv!
Men va, ni var väl bara på försök 3? Så snart får man väl inte utredning? :O
"Så många som missbrukar skattepengar" det är inte så konstigt att folk gör det om ni alla tänker likadant, att det är okej bara för att någon annan gör det. Jag förstår att det gör ont och att du är ledsen/deprimerad, men jag tycker inte att du ska ljuga dig till det. Varför inte försöka 12 månader i rad istället för i omgångar? Kämpa och jag hoppas så klart att du får ditt plus på ett eller annat sätt! Trevlig lördag på er alla och supergrattis till alla plus och håller tummarna för oss andra att vi med få plussa snart!
"Så många som missbrukar skattepengar" det är inte så konstigt att folk gör det om ni alla tänker likadant, att det är okej bara för att någon annan gör det. Jag förstår att det gör ont och att du är ledsen/deprimerad, men jag tycker inte att du ska ljuga dig till det. Varför inte försöka 12 månader i rad istället för i omgångar? Kämpa och jag hoppas så klart att du får ditt plus på ett eller annat sätt! Trevlig lördag på er alla och supergrattis till alla plus och håller tummarna för oss andra att vi med få plussa snart!
När försökte ni förra gången?
Att ljuga om hur länge man försökt är väl lika mycket att missbruka skattepengar och att dessutom ta en plats från någon annan som vill ha ett barn lika mycket och som faktiskt försökt längre.