Bim aug 2016
Jag menar att det närmar sig bim :)
Jag menar att det närmar sig bim :)
Jag har också BIM snart. Försöker att inte tänka så mycket, men hoppas såklart på att få se det där så efterlängtade plusset! Har du bestämt hur du ska berätta för sambon? Eller ska ni göra testet tillsammans? :)
Fick precis brunt blod..Vad ska detta betyda..Fortsatt ont och illamående. Panik när jag såg blodet! Ska inte ha mens nu!! På tok för tidigt!! Detta blir en sömnlös natt :(
Fortsatt blöda hela dan med värk från helvetet upp i ryggen. Det måste va ett missfall, från att ha starka symptom till helt plötsligt blod flera dagar innan BIM. Aldrig mått så som jag gjorde. Och har inte haft mens såhär tidigt på ett år, och nu helt plötsligt starka gravid symptom som aldrig förr och sen blod långt innan BIM. De var nog en liten en som inte fick stanna kvar.. Jaha, 11e försöket blir det då. Borde nog ge upp snart och inse att det kommer inte bli något barn för vår del på naturlig väg. Om det ska ta 10 mån för att få ett missfall, ska de ta 10 till då till nästa gång? Och kanske inte få behålla de då heller. Hopplöst..var 100% säker på att nu jävlar men nej min kropp verkar va åt helvete.
Varför måste tiden gå så sakta?
Sedan i måndags har jag haft molande värk i tjejmagen till och från, ibland känns det som mensvärk. Idag har jag känt det i stort sätt hela dagen, samt ont i korsryggen som jag hade i början av förra graviditeten. Även fast jag har dessa symtom + att tempen håller sig stadigt på en högre nivå än normalt, så fick jag en känsla idag av att de inte har tagit sig. hmm ska bli spännande att se hur tempen håller sig de närmaste dagarna. Troligtvis så kommer jag att testa på onsdag, är då på ÄL+14 BIM-3, så 4 hela dagar kvar innan jag kommer testa, hoppas att tiden kommer gå fort
aa typ, svårt och beskriva smärtan. Brukar vara bra på det men den smärtan är svår, den liknar inte riktigt något. Hur ligger du till i din cykel?
Då kommer snart mensen då. Svettningar som jag brukar ha, molvärk i magen och lite neråt och i ryggen, suck :( bara på det till nästa gång!
Allihopa, jag hejar på er! Det är inte en fråga OM, utan NÄR + kommer! Kram till er <3
Börjar misstänka att det är något konstigt som pågår i magen. Så illamående så jag började svettas, molande/stickande värk i tjejmagen och neråt, helt dizzy. Bim om någon dag. Blir på riktigt förvånad om det inte är något då jag aldrig mått såhär. Är dock väldigt ödmjuk då jag av nån anledning är inställd på att det kommer ta tid att bli gravid.
Kan du beskriva hur ditt molande känns? Har aldrig förstått vad det betyder men kan vara det jag har nu..
Så kom mensen idag, på 23 cykeldagen. Blir kortare och kortare för varje gång känns det som. Hade värken från helvetet, brukar aldrig ha det innan mens. Suck. Nya tag...